joppie Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hey, Ik heb een bus gedownload, die dan de DFF en de TXD van de coach vervangen. Alleen nu is het probleem: 'waar is de deur'. Ik kan om de bus heen lopen wat ik wil maar als ik op enter druk om in te stappen gaat hij ook niet naar de deur. Je kan wel door de bus heen lopen... door de deur heen vaag maarja. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt. Reageren
Rullez Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Waar heb je hem gedownload, en dan niet alleen de site. Echt precies waar? Reageren
joppie Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Waar heb je hem gedownload, en dan niet alleen de site. Echt precies waar? Ik zal je de link geven: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...=7&orderBy= Dan is het de: Design-X4-"Dreamer"-Blueline (een blauw met witte bus). De 3de mod van boven. Succes ermee. (ga je kijken wat er mis is...?) Reageren
SWYV Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 LOL komediant naäper zonder kunnen weten, ik had hetzelfde probleem ook toen ik die bus (echt een schoonheid, ik heb ermee ook een paintjob voor gemaakt naar de Belgische De Lijn) voor het eerst gedownloaden heb en dan ingame gezet, dan heb ik erachter gekomen dat ik de vehicles.IDE, handling.CFG moeten aanpassen naar die lijnen in de read me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.