WhiteCorperal Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 HET IS GELUKT, Echt vet! Maar ik heb dus een Ambulance gedownload, maar weet iemand hoe je die sirene´s er ook bij krijgt. ik heb de geluid bestanden wel. maar hoe heb je dat klaargespeeld?? ik zit een beetje met hetzelvde probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 maar het downgraden gaat niet bij mij want dan herkent hij de dvd niet meer Spel gedownload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pieterdegreef Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2010 Probeer eens >>deze<< patch te gebruiken. Na het opstarten paar keer op 'Next' klikken en hij is klaar. Lukt niet, SA crashed als de speelomgeving laadt :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.