Lord of War Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik ben op zoek naar een programma om geluid op te nemen. Moest iemand van jullie een goed programma weten, kun je dan ook de link waar je het kunt downloaden geven AUB? PS: In mijn webcam zit een microfoontje, ik heb geen gewone micro. Alvast bedankt. Reageren
Schno009 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 De mic in de webcam?? Gaat die dan via de USB of gewoon via een Audiokabeltje. In het eerste geval zit je vast aan de originele software, in het tweeede geval is Audacity een goed programma Linkje Reageren
Lord of War Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 De mic in de webcam?? Gaat die dan via de USB of gewoon via een Audiokabeltje.In het eerste geval zit je vast aan de originele software, in het tweeede geval is Audacity een goed programma Linkje De webcam is aangesloten met een USB kabeltje. Maar wat bedoel je met 'originele software'? Reageren
White Gold Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 De mic in de webcam?? Gaat die dan via de USB of gewoon via een Audiokabeltje. In het eerste geval zit je vast aan de originele software, in het tweeede geval is Audacity een goed programma Linkje De webcam is aangesloten met een USB kabeltje. Maar wat bedoel je met 'originele software'? Meestal heb je standaard op je PC al hele simpele opneemprogramma's. Niet zo uitgebreid. Audacity is daarentegen een professioneel goed en gratis pogramma. Dus gewoon die nemen. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Wat dacht je van Start > Alle Programma's > Bureau-accesoires > Entertainment > Geluidsrecorder? Bewerkt: 18 februari 2007 door Blu3ice Reageren
Schno009 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ai ai ai. Het opnemen zal dan niet gaan lukken met jouw webcam. Als er geen software bij zit, is er ook geen ander programma. De microfoon gaat via de USB kabel, dus niet naar je geluidskaart. Je kunt er mee chatten, meer ook niet. Koop voor 5 euro een 'echte' microfoon die je op je geluidskaart aansluit. Reageren
Lord of War Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Ai ai ai.Het opnemen zal dan niet gaan lukken met jouw webcam. Als er geen software bij zit, is er ook geen ander programma. De microfoon gaat via de USB kabel, dus niet naar je geluidskaart. Je kunt er mee chatten, meer ook niet. Koop voor 5 euro een 'echte' microfoon die je op je geluidskaart aansluit. Ik kan wel een audiogesprek starten op msn met mijn webcam. Daar heb ik geen micro voor nodig. Nu ga ik proberen om Audacity te downloaden en kijken als het werkt. Moet je dan de Recommened Download én Optional Downloads downloaden bij de site die je gaf? Bewerkt: 21 februari 2007 door Lord of War Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.