Jump to content

Recording programma

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een programma om geluid op te nemen. Moest iemand van jullie een goed programma weten, kun je dan ook de link waar je het kunt downloaden geven AUB?

PS: In mijn webcam zit een microfoontje, ik heb geen gewone micro.

Alvast bedankt. :cya:

Geplaatst:

De mic in de webcam?? Gaat die dan via de USB of gewoon via een Audiokabeltje.

In het eerste geval zit je vast aan de originele software, in het tweeede geval is Audacity een goed programma

Linkje

Geplaatst:

In het eerste geval zit je vast aan de originele software, in het tweeede geval is Audacity een goed programma

Linkje

De webcam is aangesloten met een USB kabeltje. Maar wat bedoel je met 'originele software'?

Geplaatst:

Linkje

De webcam is aangesloten met een USB kabeltje. Maar wat bedoel je met 'originele software'?

Meestal heb je standaard op je PC al hele simpele opneemprogramma's. Niet zo uitgebreid.

Audacity is daarentegen een professioneel goed en gratis pogramma. Dus gewoon die nemen.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat dacht je van Start > Alle Programma's > Bureau-accesoires > Entertainment > Geluidsrecorder?

da336229546543bb.gif

Bewerkt: door Blu3ice
Geplaatst:

Ai ai ai.

Het opnemen zal dan niet gaan lukken met jouw webcam. Als er geen software bij zit, is er ook geen ander programma. De microfoon gaat via de USB kabel, dus niet naar je geluidskaart. Je kunt er mee chatten, meer ook niet.

Koop voor 5 euro een 'echte' microfoon die je op je geluidskaart aansluit.

Geplaatst: (bewerkt)
Ai ai ai.

Het opnemen zal dan niet gaan lukken met jouw webcam. Als er geen software bij zit, is er ook geen ander programma. De microfoon gaat via de USB kabel, dus niet naar je geluidskaart. Je kunt er mee chatten, meer ook niet.

Koop voor 5 euro een 'echte' microfoon die je op je geluidskaart aansluit.

Ik kan wel een audiogesprek starten op msn met mijn webcam. Daar heb ik geen micro voor nodig. Nu ga ik proberen om Audacity te downloaden en kijken als het werkt. Moet je dan de Recommened Download én Optional Downloads downloaden bij de site die je gaf?

Bewerkt: door Lord of War

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...