eli Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 hey als je een mod hebt gedownload, naar welke map van GTA-SA folder moet je die dan slepen zodat ie tot werking komt in het spel? alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Je kunt het beste in de Readme kijken, dat meestal wel bij een Mod is bijgeleverd. Meestal moet je wat dingetjes installeren, dit kan handmatig gaan, maar het kan ook zijn dat het automatisch gaat. Lees dus in ieder geval even de Readme. Als je daar niet uitkomt, kan je het altijd even vragen. Hier heb ik nog wat downloads voor je, die je soms nodig hebt bij het installeren van Mods: Hiermee kun je bestandjes plaatsen in GTA, die nodig zijn voor de Mod die je hebt gedownload. [san Andreas Mod Installer] Soms zit er bij de Mod een file, waarmee je met de SAMI (San Andreas Mod Installer) de Mod eenvoudig kunt installeren. Je moet dan gewoon dubbelklikken op dat bestand, dan doet SAMI de rest. En kom je er niet uit, vraag het dan dus even. Succes! Bewerkt: 18 februari 2007 door Froodooo Reageren
eli Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Je kunt het beste in de Readme kijken, dat meestal wel bij een Mod is bijgeleverd. Meestal moet je wat dingetjes installeren, dit kan handmatig gaan, maar het kan ook zijn dat het automatisch gaat.Lees dus in ieder geval even de Readme. Als je daar niet uitkomt, kan je het altijd even vragen. Hier heb ik nog wat downloads voor je, die je soms nodig hebt bij het installeren van Mods: Hiermee kun je bestandjes plaatsen in GTA, die nodig zijn voor de Mod die je hebt gedownload. [san Andreas Mod Installer] Soms zit er bij de Mod een file, waarmee je met de SAMI (San Andreas Mod Installer) de Mod eenvoudig kunt installeren. Je moet dan gewoon dubbelklikken op dat bestand, dan doet SAMI de rest. En kom je er niet uit, vraag het dan dus even. Succes! hey thx voor je reply Ik heb de Readme gelezen en er staat niet in, in welke map ik de map van de mod moet plaatsen (de mod die ik wil plaatsten is de B.A.S.E FOREVER mod die een gebouw op mt chiliad zet) de readme zegt wel het volgende " You will need the SCM Hook for this one as the building goes over the cieling " weet jij waar dit te vinden is toevallig? Als ik eenderewelek mod wil installeren moeten die dan altyd in dezelfde map? wat is da standaard map om mod te plaatsen zodat ze zichtbaar zijn? bedankt voor je hulp frodo edit; ik heb de readme er even bij gestoken voor je en hier heb ik de mod gedownload (het 2e bestand) http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=2088 moet ik het eerste ook downloaden? B.A.S.E._Forever_Read_Me.txt Bewerkt: 18 februari 2007 door eli Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Als ik eenderewelke mod wil installeren moeten die dan altyd in dezelfde map? wat is da standaard map om mod te plaatsen zodat ze zichtbaar zijn? Het hangt af van mod tot mod. Voor de meeste modificaties (voertuigen, (kleine) aanpassingen aan gebouwen, etc.) moet je echter wel in het GTA3 Archief (gta3.img) duiken, die vind je standaard hier: C:\Program Files\Rockstar games\GTA San Andreas\Models En met de programma's die Froodooo eerder aanhaalde kan je het archief bewerken. Misschien heb je wat aan deze tutorials: Wagens installeren met de IMG Tool Wagens installeren met de San Andreas Mod Installer De Master Tutorial List zou ook wel eens handig kunnen zijn. Reageren
eli Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Als ik eenderewelke mod wil installeren moeten die dan altyd in dezelfde map? wat is da standaard map om mod te plaatsen zodat ze zichtbaar zijn? Het hangt af van mod tot mod. Voor de meeste modificaties (voertuigen, (kleine) aanpassingen aan gebouwen, etc.) moet je echter wel in het GTA3 Archief (gta3.img) duiken, die vind je standaard hier: C:\Program Files\Rockstar games\GTA San Andreas\Models En met de programma's die Froodooo eerder aanhaalde kan je het archief bewerken. Misschien heb je wat aan deze tutorials: Wagens installeren met de IMG Tool Wagens installeren met de San Andreas Mod Installer De Master Tutorial List zou ook wel eens handig kunnen zijn. dus ik moet de map van die mod hier installeren? C:\Program Files\Rockstar games\GTA San Andreas\Models sorry ik ben echt een ubernoob in modden maar ik wil gwn dat gebouw op de berg hebben :$ Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Hoe bedoel je die map? Je zal hoogstwaarschijnlijk een paar dff's en txd's aan het archief moeten toevoegen en dan ook "aanmelden" in de IPL om hem zichtbaar te maken. Ik ben hier zelf ook niet echt goed in, aangezien ik niet (veel) aan gebouwen mods doe. Ik vind nu trouwens dat dit topic meer thuishoort in Textures & Moddeling Help. Bewerkt: 18 februari 2007 door Big Boss Reageren
eli Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hoe bedoel je die map?Je zal hoogstwaarschijnlijk een paar dff's en txd's aan het archief moeten toevoegen en dan ook "aanmelden" in de IPL om hem zichtbaar te maken. Ik ben hier zelf ook niet echt goed in, aangezien ik niet (veel) aan gebouwen mods doe. Ik vind nu trouwens dat dit topic meer thuishoort in Textures & Moddeling Help. ah ik wist niet dat er een textures and modding help pagina was hier, kan je een link sturen want ik vind hem niet ik zal dan daar alles eens opnieuw vragen die mod die ik heb gedownload, al die bestanden zitten in een gewone map, en als ik ze open zie ik geen dff's of txd's staan :s toch bedankt voor je hulp in ieder geval !! eli Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Hier komt zo meteen wel een moderator die >>> het topic is verplaatst naar Overige hulp <<< , dus wacht rustig af. Maar wat heb je dan precies in die map staan? Maak anders even een Print Screen; de knop boven de Insert toets indrukken, vervolgens naar Paint gaan, CTRL + V indrukken, opslaan en uploaden naar dit forum. Bewerkt: 19 februari 2007 door Big Boss Reageren
robin bb Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 HOe installeer je map mods in gta sa?? bijv. een hele hoge gebouw op mount chilliad Reageren
K.O. Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 De eerste 10 tutorials uit de Master Tutorial List gaan er over. Kijk daar maar eens voor gedetailleerde uitleg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.