mr_bruinsma Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hallo, Weet iemand mischien hoe ik op mijn psp youtube af kan spelen? Ik heb flash player al ingeschakeld maar nog steeds geeft youtube aan dat ik de nieuwste software moet installeren van flash player en als ik dat wil doen lukt het niet. Iemand enig idee? Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Bedoel je een filmpje van youtube op je psp zetten en afdraaien? Reageren
mr_bruinsma Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ja, ik bedoel als je gewoon bijvoorbeeld op youtube.com gaat om filmpjes te kijken wil ik dat ook op mijn psp. Ik heb al internet op mijn psp. Reageren
SamShine Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Volgensmij is dit niet mogelijk. Wat wél mogelijk is is het filmpje downloaden vanaf Youtube en hem vervolgens op je PSP zetten. Ik denk dat je na het lezen van 'dit' topic wel weet wat je ermee moet doen. Dit had je overigens ook 'hier' kunnen vragen. Reageren
Tunix Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Maar... Can I download videos from YouTube?At this time, YouTube doesn't offer a feature for downloading videos. Bron: Google Video Help Centre Can I download videos to watch later?No, currently you can't download our videos to your computer. YouTube's video player is designed to be used within your browser as an Internet experience. As an alternative to downloading, you can temporarily save videos to watch later by adding them to your QuickList. If you'd like to save them more permanently, login and click "Save to Favorites" under the videos you'd like to keep. Bron: YouTube Help Centre Als je geen Engels kan, meld het maar en dan vertaal ik het wel. Ik heb er nm. geen moeite mee . Op Google Video je trouwens wel video's downloaden. Daar kan je het filmpje ook gelijk opslaan als MP4. Voor meer info verwijs ik je naar dit topic en dan naar de post van SamShine. Hopelijk heb ik je geholpen . EDIT: @SamShine: De methode die SummerBase had uitgelegd is voor de Firmwares die lager zijn dan 3.00, toen zag Sony in dat het makkelijker was om je filmpjes gewoon een eigen naam te geven en in de map VIDEO te plaatsen. Bewerkt: 20 februari 2007 door Tunix Reageren
Bassiej Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Als je filmpjes wilt downloaden van YouTube, kan dat met een simpele FLV converter. Dit is er een voorbeeld van. Voer de link van het filmpje op YouTube en kies bij 'convert to' de optie 'MP4', zodat hij gelijk in het goede videoformaat voor de PSP gemaakt wordt en klik op 'start'. Als hij klaar is met converteren kun je hem gewoon downloaden. En naar je PSP kopieëren. Maar waarschijnlijk bedoel je dat je op je PSP naar YouTube.com gaat en dan een filmpje proberen te kijken. Ik heb het even op mijn PSP geprobeerd maar ik krijg inderdaad de melding dat de flashplayer verouderd is. De PSP is (nog) niet geschikt voor nieuwere versies. Misschien met één van de volgende systeemupdates wel, maar op de huidige systeemsoftware niet. Ook zal je waarschijnlijk (mocht het wel lukken) de melding krijgen dat je PSP te weinig geheugen heeft. Een filmpje bufferen vereist namelijk best veel geheugen. Als je een website (zoals hyves) met veel elementen probeert te openen zal je PSP die melding ook geven. De enige manier tot nu toe is dus met de FLV converter. Reageren
Tunix Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Kan je die website ook gebruiken met bv. Yahoo Video? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.