Marleen192 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hoi, ik heb een vraagje over de missie freefall. Nadat ik in het vliegtuig ben en de mensen heb dood gemaakt moet ik het vliegtuig laten landen op het vliegveld, maar ik kan niet de wielen van dit vliegtuig naar beneden doen. (weet iemand misschien welke toets voor de pc versie) alvast bedankt. Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Hey welkom op dit leuke forum Marleen192 Dit gaat niet zo heel moeilijk, als je gewoon de normale toetsen hebt en niks anders hebt ingesteld gaat dit met de '2' toets. Je drukt gewoon op 2 en de wielen zullen uit of inklappen. (De 2 boven de letters, dus niet die op het numpad). Het landen is niet zo moeilijk, dus dat zal je wel kunnen denk ik Veel succes ermee! EDIT: Het kan ook met de + toets, dat klopt Bewerkt: 18 februari 2007 door Typhoon Reageren
Bling Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Op de PC versie is dat normaal gesproken de "+" of "2" toets, maar dat ligt natuurlijk maar net aan je instellingen. Zie ook hier een compleet overzicht van alle controlls. Reageren
Marleen192 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Op de PC versie is dat normaal gesproken de "+" of "2" toets, maar dat ligt natuurlijk maar net aan je instellingen. Zie ook hier een compleet overzicht van alle controlls. Hey Bedankt het is gelukt. Bewerkt: 19 februari 2007 door Marleen192 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.