Jorge_F Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Beste forumvrienden , Ik was al de hele dag op zoek naar een mooi reactie systeem. Alleen zelf kan ik niet mooie dingen vinden. Ik ben op zoek naar zoiets als ze hebben op geenstijl.nl. Simpel en op dezelfde pagina nog een invoerveld etc. Weet iemand zo'n script of heb je nog zoiets liggen? Mvg, Jorge F. Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Jorgio, wat dacht je van CuteNews, kant en klaar te downloaden in php van hun site en het is bovendien ook nog eens gratis (volgens mij moet je alleen betalen als je ook support wilt). Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Jorgio, wat dacht je van CuteNews, kant en klaar te downloaden in php van hun site en het is bovendien ook nog eens gratis (volgens mij moet je alleen betalen als je ook support wilt). Het is zeker een mooi script. Alleen wat wel jammer is dat het gelijk een heel nieuws systeem is . Het liefste heb ik alleen een script om reacties te kunnen toevoegen op een al bestaande pagina van mij. Zoals ik nu filmpjes heb staan op jorgef.nl wil ik dat mensen daarop kunnen reageren. En ik ben erg slecht in het ombouwen van zulke grote scripts . Reageren
Joriz Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Je bent dus gewoon opzoek naar een blog achtig systeem? Als megalid kan je gebruik maken van het gtaforum.nl blog systeem. Anders kan je altijd nog systemen proberen zoals Wordpress Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik heb het meer over zoiets: Gewoon een bestaande pagina, dus dat is niet dat je een nieuwsbericht toevoegd ofzo. En dan daaronder een klein reageer of gastenboek systeempje of hoe je dat noemt . Reageren
Joriz Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 ‘ t is natuurlijk makkelijker als het nieuws systeem en reageer systeem in 1 zit. Beide los lijkt me lastig en zeer irritant. Gewoon dus een blog systeem integreren in je huidige website en anders een simpel content management systeem gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.