michelIII Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 hoe kun je een pokemon die nog niet zo goed is zo snel mogelik naar level 100 brengen? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) hoe kun je een pokemon die nog niet zo goed iszo snel mogelik naar level 100 brengen? Hey Als je je je pokemons snel naar level 100 wilt trainen, dan moet je die pokemon die je wil trainen als eerste zetten, en dan als hij opkomt direct afzetten,dan krijgt hij toch de helft van de punten! Je kan ook gewoon in de pokemonleauge trainen, als je zover bent tenminste! Sorry dat het zo lang duurde, maar ik ben op mijn PSP. Bewerkt: 19 februari 2007 door GTA-Freak2 Reageren
michelIII Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 owke dank je ik ben wel al lang bij de pokemon leauge maar heeft ook nog iemant tips om bij rayquaza te komen in ski pillar Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik heb de game geheel toevallig liggen, dus hier wat tips: -Zorg dat je bij de Sky Pillar altijd de Mach Bike bij je hebt, anders bereil je Rayquaza niet eens. -Neem genoeg balls mee, het liefst Utltra Balls. -Raak niet in paniek bij de scheuren in de grond, wanneer je er doorheen zakt. -Zorg voor een sterke pokémon rond de lv. 65. Hopelijk heb je hier wat aan! Reageren
michelIII Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 ik heb een keer ergens gelezen dat je er ook met de aanval DIG kon komen maar dat snap ik niet weet iemant hier wat van? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Nee, met de aanval 'Dig' kun je alleen weer ontsnappen uit het gebouw, het werkt eigenlijk hetzelfde als de 'Escape Rope'. Reageren
michelIII Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) ikk heb NOG een vraag hoe kan ik het beste regirock vangen? EDIT: laat maar ik heb hem al gevangen ik heb zon 15 ultra balls gegooit Bewerkt: 19 februari 2007 door michelIII Reageren
Dx11 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 hier de uitleg hoe je alle regi's kan vangen, (zijn er 3) en hier alle andere info over het spel ook andere bijzonder pokemon. Reageren
[Xplode] Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Nog even een aanvulling over hoe je een pokemon zo snel mogelijk traint: Als je hem ruilt naar een andere Pokemon cassette, en weer terugruilt dan krijgt de Pokemon "boosted exp" points. dat wil zeggen dat als je met die Pokemon een andere Pokemon dood maakt, krijgt ie 2 keer zoveel exp points. Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Nog één manier maar een moeilijke: kloon je pokémons met rare candy's. Dit is al bewezen bij Emerald en ik ga het nu proberen op ruby&saphire. Dus ik zal het later zeggen Reageren
arjano Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 hoe kun je een pokemon die nog niet zo goed is zo snel mogelik naar level 100 brengen? Hey Als je je je pokemons snel naar level 100 wilt trainen, dan moet je die pokemon die je wil trainen als eerste zetten, en dan als hij opkomt direct afzetten,dan krijgt hij toch de helft van de punten! Je kan ook gewoon in de pokemonleauge trainen, als je zover bent tenminste! Sorry dat het zo lang duurde, maar ik ben op mijn PSP. eey, te laat gereageerd mjaah . Wat bedoel je met afzetten? Reageren
Jowx Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 eey, te laat gereageerd mjaah .Wat bedoel je met afzetten? Omruilen voor een sterkere pokémon, zo wni je het gevecht met gemak en krijgt de zwakkere pokémon die je wilt trainen alson exp. points. Reageren
Die-hard Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Of je moest een exp share hebben, dan geef je dat als item aan die pokemon die je naar 100 wilt brengen, maar je laat hem niet vechten. Zo krijgt hij zonder iets te doen toch nog de helft van de punten. In Rustboro City (Devon Corporation) of in de Pokémon Lottery Corner vind je dat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.