Jump to content

Aantal vragen

Recommended Posts

Geplaatst:
je kan altijd de cheat gebruiken van het vernietigen van alle wagens maar deze cheat moet je snel achter elkaar gebruiken om alle vliegtuigjes te kunnen vernietigen

veel succes  :D

Dat iemand voor zichzellf cheats gebruikt: prima, het is je eigen spel. Maar om het als oplossing voor het halen van een missie aan te dragen vind ik persoonlijk wat simpel.

Als je cheats gebruikt kun je het spel nog wel uitspelen. Maar er bestaat een kans dat het spel geen 100% bij de stats aangeeft, en je daarmee dus niet eventuele bonussen krijgt.

En tips voor Zero's missie: spel hem overdag, dan zie je ze beter en let op dat je niet schiet op vliegtuigjes zonder bommen, da's zonde van de tijd.

Deze beide tips ten spijt: ik heb hem ook nog steeds niet gehaald. Kan ook niet echt wennen aan het richten met een controller, daarvoor ben ik een muis te gewend.

Als een trein stop bij een station naar de cockpit toe lopen en gewoon /\ drukken om erin te gaan. Dan kun je de trein al besturen (snelheid maken en remmen, meer niet) en met R3 kun je de freight missie doen.

Geplaatst:

Oké, bedankt. Ga ik dat eens een keer proberen :) .

Nog een vraagje. Als je naar het volgende station rijd moet je daar dan stoppen??

Geplaatst:

Tip hou neit steeds dat geweer in want met 1 kogel is zo vliegtuig meestal ook kapot en anders richt het klote en je moet eerst me de trein 4 of 5 deliveries doen dus door blijfen rijden en dan komt level 2 en dat is de laaste tip rij ongeveer 46 niet harder en staat er rond de 400 meter dan langzaam afremmen

Geplaatst:
Oké, bedankt. Ga ik dat eens een keer proberen :) .

Nog een vraagje. Als je naar het volgende station rijd moet je daar dan stoppen??

ja, je ziet gewoon zo'n rooie cirkel.. volgens die FAQ die ik in het eerste bericht zei.. is het het beste om 600 distance vanaf het station te beginnen met remmen:)

Geplaatst:
Als je in zo'n station stopt, stappen er dan mannetjes in??

nee, het is immers een vracht-trein he,.. geen passagierstrein

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...