Lustah Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik kan mijn klein kartbaantje op sketchup niet paintbucket'en testkartbaan.zip Reageren
SWYV Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 oh nu ik zie in mijn Sketchup zie ik al wat het probleem is en dat is: ik zie enkel lijnen, daarmee kun jij idd niet paintbucketen reden om niet te kunnen paintbucketen: - want er zijn helemaal geen vlakken en er zijn enkel de lijnen en op de lijnen kan jij helemaal niet paintbucketen oplossing: - maak diagonalen lijnen PER blokken tot jij de vlakken heb dan pas kan jij paintbucketen GOUDEN tip: - werk meer met de lijnen op de rode, groene en blauwe AXIS want dan heb jij veel mooier plattere hoogte van de lijnen ipv verschillende hoogtes per lijnen dan heb jij ook grote kans om weinig problemen met de vlakken te maken zodat jij erop kun paintbucketen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.