Jump to content

hoe start ik de N00b mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit gaat vanzelf, zodra je een 'new game' gestart heb. Je zult merken dat je huidige savegames niet meer werken na de installatie, aangezien je met het installeren van de Noobmode wijzigingen aanbrengt in de Mainscript, die van belang zijn voor je savegames. Maar goed, je zult dus een 'new game' moeten starten, en dan zul je het venster van de Noobmode vanzelf voor je krijgen, zodra je controle krijgt over CJ.

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb de N00b mod geinstaleerd maar ik weet niet hoe ik hem in het spel moet starten?

Hierbij moet je een nieuw game starten.

De oude savegames doen het dan niet meer.

Succes

EDIT: Sorry was net iets te langzaam.

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

dat is gelukt maar ik krijg als ik op tab druk geen menu

als ik op tab druk krijg ik geen menu

>>> Door Bling: Onderwerpen samengevoegd. Ga niet meteen een nieuw topic aanmaken als je niet direct antwoord krijgt. <<<

Geplaatst:

Sorry dat ik dit moet zeggen maar die n00bmode crasht iedere keer wanneer je een missie gaat starten.

Dat was bij mij iedere keer gebeurt dus gebruik ik nu de spaeeinstein's all in one mod.

Dus ehh raad ik je af die n00bmode te gebruiken als je Sa nog wilt spelen :$

Geplaatst:
thanks voor de tip

kan ik nu een savegame zonder de N00b mod nog spelen?

Als je een back-up van de bestanden MAIN.scm en SCRIPT.img hebt wel. Als je die bestanden namelijk gewoon weer terug zet op de oude plaats dan is je GTA gewoon weer zoals hij was, en kun je gewoon weer met je normale savegames spelen. Omdat mensen die net beginnen te modden meestal vergeten back-ups te maken heb ik altijd nog wel deze twee bestanden achter de hand. Zie hier:

• Versie 1 Files - Deze bestanden zijn voor de V1 van GTA San Andreas. Alleen een V1 savegame zal werken!
  • Versie 2 Files - Deze bestanden zijn voor de V2 van GTA San Andreas. Alleen een V2 savegame zal werken!

Deze bestanden moet je plaatsen in de volgende map: /..Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/script.

Overigens, ik raad je de volgende keer aan de 'openend up' versie te instaleren. Voor zover ik weet kun je hier het beste de missies spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...