PowerPats Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 Vraagje , kan je een winkel nog een keer beroven nadat je hem al eerder hebt berooft ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Hey, Volgens mij kan dat wel, want zijmissies kan je ook eindeloos doen. Als je meer informatie wilt hebben, kan je altijd kijken op deze pagina. GTA-Freak2 Bewerkt: 19 februari 2007 door GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 Jazeker, het is namelijk niet een missie, gewoon een extra'tje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 Maar dat extra'tje moet je doen voor de 100 % . Mvg, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 bedoel je BV.in de malibu club iedereen neer schieten en buiten gaan en dan terug binnen en nog eens iedereen neerschieten. als datje vraag is. Is mijn antwoord simpel JA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 bedoel je BV.in de malibu club iedereen neer schieten en buiten gaan en dan terug binnen en nog eens iedereen neerschieten.als datje vraag is. Is mijn antwoord simpel JA Nee, dat bedoeld hij niet. Om Vice City liggen verscheidene winkels waarin je naar binnen kan lopen. Vervolgens kun je deze winkels overvallen. Dit doe je door de controls op 'classic' te zetten, en dan met je wapen op de winkelier te richten, mocht je het nog niet weten. Iedereen neermaaien in een club is niet overvallen. Overigens kun je zovaak winkels overvallen als je wil, tenminste, voor zover ik weet. Je moet wel elke winkel één keer hebben overvalleen voor de 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 bdankt dat wist ik niet :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RSpeed Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 cool wist ik ook niet. Brengt dat nog wat op dan of krijg je alleen maar wouten op je dak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 Brengt dat nog wat op dan of krijg je alleen maar wouten op je dak? Ja, maar niet overweldigend veel. Het kan handig zijn als je even 'snel' geld nodig hebt, verder is het gewoon een leuk extraatje. De beloningen voor het beroven heeft te maken met het aantal pakjes geld dat je beroofd. Hieronder de beloningen: 1 pak geld: $50 2 pakken geld: $150 3 pakken geld: $400 4 pakken geld: $1000 (Dit is tevens het maximum) Meer informatie kun je uiteraard vinden op deze pagina, zoals in enkele posts hierboven ook al verteld werd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2007 waar is dat is er een kaartje??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2007 waar is dat is er een kaartje???Op WikiGTA staat geen kaartje, maar wel screenshots van elke winkel die je kunt beroven: *KLIK*. Voor een kaartje heb ik even voor je gezocht op Google en dan vind je onder meer dit kaartje: *KLIK*. Daarop staan alle vijftien winkels die je kunt beroven in het spel, wat overigens verplicht is als je de 100 % wilt halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2007 waar is dat is er een kaartje???Op WikiGTA staat geen kaartje, maar wel screenshots van elke winkel die je kunt beroven: *KLIK*. Voor een kaartje heb ik even voor je gezocht op Google en dan vind je onder meer dit kaartje: *KLIK*. Daarop staan alle vijftien winkels die je kunt beroven in het spel, wat overigens verplicht is als je de 100 % wilt halen. bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.