Jump to content

Winkel beroven


PowerPats

Recommended Posts

bedoel je BV.in de malibu club iedereen neer schieten en buiten gaan en dan terug binnen en nog eens iedereen neerschieten.

als datje vraag is. Is mijn antwoord simpel

JA

Nee, dat bedoeld hij niet. Om Vice City liggen verscheidene winkels waarin je naar binnen kan lopen. Vervolgens kun je deze winkels overvallen. Dit doe je door de controls op 'classic' te zetten, en dan met je wapen op de winkelier te richten, mocht je het nog niet weten. Iedereen neermaaien in een club is niet overvallen.

Overigens kun je zovaak winkels overvallen als je wil, tenminste, voor zover ik weet. Je moet wel elke winkel één keer hebben overvalleen voor de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Brengt dat nog wat op dan of krijg je alleen maar wouten op je dak?

Ja, maar niet overweldigend veel. Het kan handig zijn als je even 'snel' geld nodig hebt, verder is het gewoon een leuk extraatje. De beloningen voor het beroven heeft te maken met het aantal pakjes geld dat je beroofd. Hieronder de beloningen:

  • 1 pak geld: $50
  • 2 pakken geld: $150
  • 3 pakken geld: $400
  • 4 pakken geld: $1000 (Dit is tevens het maximum)

Meer informatie kun je uiteraard vinden op deze pagina, zoals in enkele posts hierboven ook al verteld werd.

Link to comment
Delen op andere websites

waar is dat is er een kaartje???
Op WikiGTA staat geen kaartje, maar wel screenshots van elke winkel die je kunt beroven: *KLIK*. Voor een kaartje heb ik even voor je gezocht op Google en dan vind je onder meer dit kaartje: *KLIK*. Daarop staan alle vijftien winkels die je kunt beroven in het spel, wat overigens verplicht is als je de 100 % wilt halen.
Link to comment
Delen op andere websites

waar is dat is er een kaartje???
Op WikiGTA staat geen kaartje, maar wel screenshots van elke winkel die je kunt beroven: *KLIK*. Voor een kaartje heb ik even voor je gezocht op Google en dan vind je onder meer dit kaartje: *KLIK*. Daarop staan alle vijftien winkels die je kunt beroven in het spel, wat overigens verplicht is als je de 100 % wilt halen.

bedankt :klap::klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...