Schno009 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Misschien niet, misschien wel. M'n kristallen bol doet het niet zo goed. Je kunt zelf kijken of de schroefgaten overeen komen (dus aan de achterkant van het moederbord) Als dit zo is kan het wel, is het niet zo moet je boren of kan het niet, wat je zelf maar wilt. Als in die 5 jaar oude pc een Pentium 3 O.I.D. zit, kan het (bijna) zondermeer. Reageren
kees1991 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 oke ik zal mijn pa vanafont ff vragen ok ik die kast mag hebben en dan zie ik wel of t past of niet bedankt hopelijk binekort ook schreens van mij ( als ik ga booren dan boor ik tog door de kast heen ?? of zie ik dat nu vorkeert ? ) sory maar k ben nog een beetje n00b en ik heb geen verstand van de hardware Reageren
Schno009 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Aan de binnenkant van je kast zit nog een ijzeren steun, waar je moederbord op geschroeft zit. Je bent wel een aardige prutser als je dan óók nog door de kast heenboort Je kunt eigenlijk niet veel fout doen in computerland (tenzij je een gat in het moederbord zelf boort, een bekende van mij boorde een keer dwars door een dure auto-dvd speler heen om hem te monteren :p Hoe dom kun je wezen! Reageren
tomosbb Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 zoal ik al eerder zij zit hier een qatx moederbord in deze is kleiner dan een atx moederbord....past aleen als in je nieuwe pc ook een qatx moederbord zit.... Reageren
Schno009 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 zoal ik al eerder zij zit hier een qatx moederbord in deze is kleiner dan een atx moederbord....past aleen als in je nieuwe pc ook een qatx moederbord zit.... waar heb je het over? Matiscus heeft er blijkbaar al een ander MOBO ingebouwd. Kees1991 heeft helemaal niks over z'n pc gezegd. Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ziet er mooi uit Matiscus! Ik had er al over gehoord van je op MSN maar wist niet dat het zo mooi zou worden! Nu heb ik een vraag, hoe en waarmee heb je dat vierkant eruitgesneden? Ik heb hier ook nog een oude kast staan en als het moederbord van mijn 2e PC erin past wil ik die misschien ook wel gaan uitsnijden. KUTGW! Boris H. Reageren
White Gold Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Heel erg gaaf gemaakt . Goed kleurgebruik enzo. Topwerk, klasse Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Dank je wel heren. We hebben dat metaal eruit gesneden met een 'plaat schaar' dat is dus een schaar die in metaal kan snijden. (klinkt bizaar, ik weet het. ) Daarachter hebben we dit wat bijgeveild en toen kregen we dit resultaat. Ik ben vandaag ook nog is aant het knutselen gegaan, zonder hulp. En ik heb mijn Playstation 2 de zelfde tints gegeven dan die computer. Ik moet zeggen, ik vind het aardig gelukt. Reageren
EXIT Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 ziet er wel cool uit die PS2. spuitverf teveel? Reageren
nick11123 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Dat ziet er echt gaaf uit die PC zo kan je hem nog is nieuw maken Maar met wat voor verf spuit je op dat plastice heen doe je dat ook eerst schuren of wat dan ook? jammer dat ik geen oude PC heb staan om te pimpen maargoed ziet er al echt gaaf uit KUTGW Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Dat ziet er echt gaaf uit die PC zo kan je hem nog is nieuw makenMaar met wat voor verf spuit je op dat plastice heen doe je dat ook eerst schuren of wat dan ook? jammer dat ik geen oude PC heb staan om te pimpen maargoed ziet er al echt gaaf uit KUTGW Wel, ik ga zo te werk: Eerst zoveel mogelijk alles uit elkaar halen. Dan warm water in een emmer ofzo. Dan neem je licht schuurpapier, schuur je het af tot wanneer het glad aan voelt. Vervolgens plak je de delen af die niet moeten gespoten worden. Als dit gedaan is dan spuit je het plastiek in met "Plastiek Primer" dat zorgt ervoor dat je verf blijft hangen op het plastiek. Als dit droog is, spuit je laag per laag met de gepaste lak op je PC, PS2, ... Dan gewoon laten drogen. De kleur heeft van zijn eigen een matte glans. Als je dat wil doen glanzen moet je een spuitbus glanzende vernis kopen. Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Die PS2 ziet er ook goed uit! Misschien is het tijd voor een "casemoddingtutorial"? Zie ook een paar andere casemods >>>KLIK<<< Gratz, Boris H. Reageren
nick11123 Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Bedankt matiscus voor de uitleg Mischien als ik ooit een oude PC mag hebben dat ik hem dan ook ga pimpen Reageren
paresite Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) mati kameraad je hebt talent doe zo verder >>> Door Preddy: Ik weet niet wat voor taal dat is, maar ABN is het niet. Zou je de Forumregels willen doorkijken vóór je volgende post?<<< Bewerkt: 23 december 2007 door paresite Reageren
Backsmash Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) ik heb (sinds dinsdag) ook een andere case gekregen van mn oom. dezelfde avond alles ingebouwd behalve de voeding. die was te groot. donderdag heb ik daarom de voeding aangepast en de koeler van de voeding dieper in de voeding gelegd. donderdag avond heb ik mn window erin gezet, en heb toen meteen het aan knopje van t kabletje afgetrokken. gisteravond heb ik dat laten solderen, en inmiddels draait hij weer. nu nog een oplossing vinden hoe ik vista van die pc kan krijgen en dan weer xp erop. morgen ga ik led koelers, een case light, schroeven en een video kaart ervoor bestellen. btw als iets niet past kan je t meestal wel zo bewerken dat je t passend maak op de kast die ik heb zitten 2 knopjes. een knopje om m aan te zetten en een knopje om te resetten. de aanknop is nu eruit en word nog weg geplamuurd en de reset knop is nu de start knop. de plannen: - spuiten - plexiglas op de bodem en daar op mn caselight. misschien nog onder t plexiglas een stukje spaanplaat Bewerkt: 1 april 2007 door Backsmash Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.