Big Boss Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 mati moatjen ge zijt nen krak doe zo verder maat >>> Door Preddy: Ik weet niet wat voor taal dat is, maar ABN is het niet. Zou je de Forumregels willen doorkijken vóór je volgende post?<<< Dat is AV. Zal ik het even voor je vertalen? "Matiscus jongen, je bent de beste! Doe zo verder, vriend! "... nu nog een oplossing vinden hoe ik vista van die pc kan krijgen en dan weer xp erop. ...Waarom wil je Vista eraf? Volgens mij werkt Vista wel stukken beter als Windows XP, hoor. Reageren
Schno009 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Niet als die pc op het randje van de specs zit en je zware games erop wilt draaien. Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Hier gaan we nou echt wel offtopic... maar voor een keer zie ik dat door de vingers. Maar reacties kunnen altijd via PB of een nieuw passend topic, niet hier. Je kan vista van je pc gooien door eerst in je bios je 1ste bootdevice te zetten op CDROM. Als je dat gedaan hebt dan steek je je Windows XP cdrom in je cdrom lezer, en start je vervolgens je PC hernieuw op. (na het opslaan van de bios instellingen, je kan in de bios komen met op 'delete', F12, F10 te drukken, verschilt van bios tot bios). Normaal als hij opstart gaat hij vragen "Druk op een knop als je vanop CDROM wil opstarten" druk vervolgens op enter. Hoe het dan verder gaat, dat wordt hier stap voor stap uitgelegd. Succes. Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 had wat problemen met internet inmiddels idd weer xp erop. ik had geen bootable versie dus eentje van mn oom gebruikt. de voorkap is inmiddels klaar, de zijkappen staan in de grondlak. ik heb van de cardreader en de cd speler de frontjes eraf gehaald en die gaan/staan al in de grondverf en worden zo gespoten. de led koelers zijn besteld net als de nieuwe video kaart. ik heb ook de stroom kabeltjes van de cdspelers ingekort, want dat was de vorige keer mislukt (kortsluiting ) Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Ook ik ben nog eens aan het werken gegaan. Deze keer is geen PC, maar mijn stereo die ik een beetje ga modden. Jullie weten inmiddels wel dat ik heel graag dat goud kleurtje zie, wel, mijn stereo gaat ook zo'n tintje krijgen. Wel niet volledig, een paar randen en plastiekjes. Hier zijn alvast screenshots van de stereo en van de delen die worden gespoten in het goud kleurtje. De stereo in complete oude staat: Stukken gedemonteerd: De stukken zelf: En bovendien de stukken afgeplakt: Het spuiten zal voor straks zijn, want ik moet nu mee naar de winkel. Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Hmm, misschien ga ik dat ook eens doen.. Al heb ik liever mijn voorkeur naar auto's. Ik droom ervan om eindelijk een Aston Martin V8 Volante (oudere) tegen te komen ergens op een schroothoop en mee te mogen nemen, beetje opknappen, spuiten, groom vervangen.. Succes! >>> Door Preddy: Post had van mij niet gehoeven, tussen auto's en PC's zit toch een heel verschil<<< Reageren
Backsmash Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 keb foto's van het spuiten en schuren van mn zij kap maar die staan nog op de camera. vandaag mn nieuwe dremel getest kheb nu een window in mn cd-speler zitten, dus kan ik de cd zien draaien Reageren
Matiscus Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Opzich is het een bump... maar aangezien het over het zelfde gaat kan ik er geen nieuw topic aan spenderen... Dus we gaan hier terug verder. Nu heb ik even mijn eigen pc gemod. Sommige weten wel over welke het gaat... Voor diegene die het niet weten dat is mijn PC: Iedereen weet natuurlijk wel dat de standaard ledjes (lampjes) van een CD/DVD station, diskette station, netwerkkaart en cardreader altijd of toch bijna altijd groene leds zijn. Omdat het kleur groen niet echt in mijn smaak valt bij mijn blauw/rood project, ben ik gisteren met een vriend die er meer verstand van had dan ik al mijn ledjes beginnen vervangen naar blauwe. Opzich is dat zeer veel pruts werk... en werk waar je zeer veel geduld moet voor hebben. Maar het is dan toch geslaagd... Al mijn ledjes zijn blauw. Reageren
White Gold Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ziet er goed uit Matiscus! Echt heerlijk om zulke machines te zien. Het rood-blauw effect geeft een soort van ontspannende sfeer, maar toch ook iets spannends, vanwege de sirenes van een politie auto (of iets dat iets te ver gedacht?). Groen zal hier ook zeker niet bij passen. Ziet er zeer goed uit! Alleen zijn sommige screens nog wat wazig, misschien kan je screens posten met wat meer licht, zodat je de hele case ziet. Keep up the very nice good work! Kan niet wachten tot meer screens! Reageren
Rivel Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Dat is pwnen matisucs. Mooie afwerking, orgineel ook en het is zo coool ik wil het ook. Kom het maar morgen bij mij installeren Reageren
Matiscus Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Op aanvraag van White Gold heb ik dan nog maar even wat fototjes genomen. Het is niet echt gemakkelijk om van pinkende blauwe leds een foto te nemen die niet wazig is. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Welke kast is dit ook alweer ? Mss dat je 1 of twee fotos kan maken, als je het licht aan hebt ? Edit: Ik zie al welke kast het is. Wij hebben er ook zo'n ene staan. Die wordt ooit nog eens van mij . Maar toch wil ik die kast met het licht aan nog es zien ^^ Bewerkt: 21 juli 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
Matiscus Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Plaatje met flits getrokken... Reageren
paresite Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 proper werk man zoals altijd e als gij het doet nog is bedankt voor mijn kabels ewa te orderen e greetz paresite Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.