Dolby Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hey Gtaforum.nl, Ik speel al een tijd Gta san andreas, en ook Multiplayer. Ik ging vandaag dus me Computer Formatteren/Windows opnieuw installeren, en sinds dien doet Multiplayer het niet meer. Ik krijg een geheugenfout (De instructie 0x03411376 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.) Heeft iemand een oplossing voor mij? Michael Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Het kan zijn dat Alleen-Lezen of zo is ingeschakeld. Verder zou ik het ook niet weten en op Google kan ik niets vinden over deze fout. Reageren
Wrieh Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Een vriend van mij heeft dit ook gehad hij heeft format C: gedaan toen deed alles het weer waarschijnlijk een driver fout Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.