Kinzorro Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hey ik had een vraag over een date met Katie. Als je 1/3 progress dating met Katie vol hebt wilt ze dat je met haar gaat rijden door de stad totdat haar fun-meter vol is, mijn probleem is dat ik niet weet hoe hard ik moet rijden. Ondertiteld staat: '' You are driving too fast '' Als je luistert naar wat Katie zelf zegt zegt ze: '' Speed it up, CJ ! '' Dat zijn tegenovergestelde dingen dus nou ging ik sneller en toen ging de fun-meter supersnel naar 0, ik laad het spel opnieuw, ging terug naar Katie en ging toen juist langzamer.....fun-meter ging weer omlaag. Wat wilt ze in godsnaam dan??? Alvast bedankt Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 let niet op wat zij zegt, gewoon rustig rijden. ze beweert ook van crashes te houden, maar ga gewoon rustig rijden onder de gant bridge Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hey ik had een vraag over een date met Katie. Als je 1/3 progress dating met Katie vol hebt wilt ze dat je met haar gaat rijden door de stad totdat haar fun-meter vol is, mijn probleem is dat ik niet weet hoe hard ik moet rijden. Ondertiteld staat: '' You are driving too fast '' Als je luistert naar wat Katie zelf zegt zegt ze: '' Speed it up, CJ ! '' Dat zijn tegenovergestelde dingen dus nou ging ik sneller en toen ging de fun-meter supersnel naar 0, ik laad het spel opnieuw, ging terug naar Katie en ging toen juist langzamer.....fun-meter ging weer omlaag. Wat wilt ze in godsnaam dan???Alvast bedankt Je moet steeds kleinte tikjes op je toetsenbord geven, zo blijf je steeds in een constant tempo rijden, ik heb dit gisteren nog gedaan en het werkte perfect. Na een paar keer kun je zelf ook wel aanvoelen hoe hard ze wil, je weet namelijk wanneer ze sneller of juist langzamer wil. Dus: Steeds kleine tikjes, je moet ongeveer net zo hard gaan als de overige auto's. Als ik je trouwens nog een tip mag meegeven, rijd steeds een rondje omdat blok van haar huis. Het gebied vindt ze leuk, en het scheelt je alleen maar tijd. Reageren
gamer_edo Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 pak een auto (niet een motor) en rijd achteruit zo blijf je rustig rijden en gaat ze niet heel de tijd zitten te zeggen "you're driving too fast of speed it up,cj of zoiets" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.