volvoboy Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Ik heb die straaljager (hydra) gejat en er komen straaljagers achter mij aan hoe moet ik die kapot krijgen toevallig vloog er 1tje tegen een berg maar ik werd neer geschoten dus kan ik weer over nieuw beginnen. Reageren
Lennert Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 (bewerkt) Als die straaljagers bijna voor je zijn moet je al richten en vuren.(heb niet echt tips want bij mij vlogen die allemaal ergens tegenaan :lol: en aan mijn vliegtuig was niets ) Daarna moet je nog enkele boten vernietigen en landen op dat ene vliegveld. Bewerkt: 22 november 2004 door Lennert Reageren
baszz Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Ik heb die straaljager (hydra) gejat en er komen straaljagers achter mij aan hoe moet ik die kapot krijgen toevallig vloog er 1tje tegen een berg maar ik werd neer geschoten dus kan ik weer over nieuw beginnen. Hou je achterkant een beetje in de gaten met L2 en r2 en probeer is een looping. Vlieg niet met volle snelheid en als je er 1 gelocked heb vlieg in de richting mee die de straaljager opgaat. Als je 3 of 4 x geschoten heb gaat ie kapot. hou je radar in de gaten voor vijandelijk vuur Reageren
BrokenTable Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Tijdens de missie staan er 3 straaljagers. Je moet de andere 2 vernietigen, dan krijg je er maar 1 achter ja aan! Reageren
Lennert Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 (bewerkt) Er land ook ergens een straaljager. Er kruipt een mannetje uit, dit had ik de eerste keer niet door en had nog maar weinig leven . En toen schoot die flikker mij dood :angry: Bewerkt: 22 november 2004 door Lennert Reageren
volvoboy Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Hij is gelukt gewoon inderdaad goed je radar in de gaten houden. Reageren
Nith Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 ik vin da een kut missie man Reageren
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 ik vin da een kut missie man Ik vind er niets moeilijk aan. Had hem van de tweede keer gehaald Reageren
victor88 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 ik vin da een kut missie man lees goed die tips dan weet ik zeker dat je het haalt Reageren
Bullet Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Je kan ook een flinke omweg nemen en ze rustig neerknallen en dan op de bootjes afgaan Reageren
Savage Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Tijdens de missie staan er 3 straaljagers. Je moet de andere 2 vernietigen, dan krijg je er maar 1 achter ja aan! zodra je die andere 2 kapot maakt, is je eigen vliegtuig al half in puin Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Tijdens de missie staan er 3 straaljagers. Je moet de andere 2 vernietigen, dan krijg je er maar 1 achter ja aan! zodra je die andere 2 kapot maakt, is je eigen vliegtuig al half in puin Ligt er waarschijnlijk dan aan welke 2 je kapot maakt. De hydra waar ik mee weg vloog (volgens mij op het achterdek) had nergens last van! Reageren
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Precies je moet die andere kapot knallen en dan in je eigen Hydra en weg! Reageren
MrSelected Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) Omdat ik niet een ander topic wilde openen, wil ik hierbij graag vragen hoe ik in godsnaam die Hydra uit de opstijgmode krijg :huh: bvd, MrSelected :blink: Bewerkt: 23 december 2004 door MrSelected Reageren
MrSelected Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Niemand :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.