Jump to content

Vertical bird

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb die straaljager (hydra) gejat en er komen straaljagers achter mij aan hoe moet ik die kapot krijgen toevallig vloog er 1tje tegen een berg maar ik werd neer geschoten dus kan ik weer over nieuw beginnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Als die straaljagers bijna voor je zijn moet je al richten en vuren.(heb niet echt tips want bij mij vlogen die allemaal ergens tegenaan :lol: en aan mijn vliegtuig was niets :D )

Daarna moet je nog enkele boten vernietigen en landen op dat ene vliegveld.

Bewerkt: door Lennert
Geplaatst:
Ik heb die straaljager (hydra) gejat en er komen straaljagers achter mij aan hoe moet ik die kapot krijgen toevallig vloog er 1tje tegen een berg maar ik werd neer geschoten dus kan ik weer over nieuw beginnen.

Hou je achterkant een beetje in de gaten met L2 en r2 en probeer is een looping. Vlieg niet met volle snelheid en als je er 1 gelocked heb vlieg in de richting mee die de straaljager opgaat. Als je 3 of 4 x geschoten heb gaat ie kapot. hou je radar in de gaten voor vijandelijk vuur

Geplaatst:

Tijdens de missie staan er 3 straaljagers. Je moet de andere 2 vernietigen, dan krijg je er maar 1 achter ja aan!

Er land ook ergens een straaljager. Er kruipt een mannetje uit, dit had ik de eerste keer niet door en had nog maar weinig leven :D . En toen schoot die flikker mij dood :angry: :D

Bewerkt: door Lennert
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Tijdens de missie staan er 3 straaljagers. Je moet de andere 2 vernietigen, dan krijg je er maar 1 achter ja aan!

zodra je die andere 2 kapot maakt, is je eigen vliegtuig al half in puin

Geplaatst:

zodra je die andere 2 kapot maakt, is je eigen vliegtuig al half in puin

Ligt er waarschijnlijk dan aan welke 2 je kapot maakt. De hydra waar ik mee weg vloog (volgens mij op het achterdek) had nergens last van!

• 2 weken later...

Omdat ik niet een ander topic wilde openen, wil ik hierbij graag vragen hoe ik in godsnaam die Hydra uit de opstijgmode krijg :huh:

bvd,

MrSelected :blink:

Bewerkt: door MrSelected

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...