Jump to content

wat verwacht je?

Recommended Posts

Geplaatst:

wat verwacht jij van VCS voor de ps2 denk je dat dit een flop word of echt een vet mooi spel

sorry als dit topic al bestaat ;)

Geplaatst:
wat verwacht jij van VCS voor de ps2 denk je dat dit een flop word of echt een vet mooi spel

sorry als dit topic al bestaat ;)

Dit is de zoveelste topic waar ik mijn mening in post maar ik zeg het maar toch ;). Ik verwacht niet veel van VCS , want het is een port en VCS voor de PS2 heeft blijkbaar niet zoveel verschillen. Integendeel: Ik denk dat de PSP versie beter zal zijn , want het is voor het kleine beeld van de PSP gemaakt ;).

Geplaatst:

De PSP versie heeft sowieso al iets wat de PS2 versie niet heeft; een multiplayer.

Maar ik ga hem wel kopen ondanks dat ik hem al op de PSP heb.

Ik wil genieten van het grote beeld en de 2 analoge knuppels. kan ik tenminste goed draaien met die camera ^_^ .

Het wordt vast wel iets moois.

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:

Ik beeld zal wat mooier en scherper zijn .. en bepaalde dingen zullen beter uitgewerkt worden !

Geplaatst:
word dit mooier als op de psp? op multiplayer na dan

Dit is moeilijk te zeggen, eigenlijk maak je gewoon de vergelijking tussen de graphics van de PS2 en de PSP. Zoals je misschien al weet worden de graphics verbeterd voor de PS2 versie, en daarom denk ik dat de graphics beter worden op de PS2. Liberty City Stories stelde op grafisch gebied enigzins teleur op de PS2, en er waren nog veel andere minpunten. LCS werd slecht verkocht, en Rockstar wil zich dat natuurlijk niet nogmaals laten overkomen met VCS, en daarom moet er veel in verbeterd worden. Het gaat dus waarschijnlijk helemaal goed komen met de graphics, en misschien worden ze zelfs wel mooier dan op de PSP. Rockstar zal in ieder geval veel doen om de stap van de PSP naar de PS2 deze keer goed te laten verlopen. Er zijn hoge verwachtingen, en nu is het nog maar de vraag of Rockstar deze waar kan maken.

Geplaatst: (bewerkt)

en nu is het nog maar de vraag of Rockstar deze waar kan maken.

:Y

meer reacties graag

Bewerkt: door chillco14
Geplaatst:

vcs op psp is veel beter omdat het is gemaakt voor psp dat spel voor z'on klein schermpje.

maar ik ga hem tog hale omdat ik alle gta's wil hebbe :) en als gta IV voor ps3 uitkomt ga ik ook hale

Geplaatst:

GTA Vice City voor de PS2 wordt geen flop, hij is een heel stuk beter dan Liberty City Stories in mijn ogen. Ik ga hem in iedergeval wel halen voor de PS2 ook al heb ik hem al voor de PSP. Op een grote tv is het nog net iets mooier. En je heb geen last met je batterij, want dat is ook best irritant als je met GTA bezig bent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...