fgfd Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Hey, Zijn de wapens voor die gangleden te veranderen? Nu hebben ze alleen TEC9's and 9mm's terwijl woozie's gangleden met AK47's rondlopen. Valt dat ergens te veranderen in de GTA file? In de pedgrp.dat kan je namelijk kiezen welke auto's gangs rijden en dat is een beetje hetzelfde als met wapens. Thx. >>> Door Dutchy3010: Dit hoort toch meer thuis in de modding fora . Verplaatst.<<< Reageren
Sseb Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 de wapens van gang members zijn niet te veranderen, hoe meer respect je hebt hoe beter je gang members worden dus ook betere wapens! en hoe meer respect hoe meer members je in je groep kan! Reageren
osmgek11 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 als je gta sa op de pc heb kan je noobmode downloaden dan kan je hommies spawnen met alle wapens in het spel zoals minigun flametrower ik heb nog we een plaatje http://img401.imageshack.us/img401/7060/gallery9ao5.jpg dit is de link Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Alleen moet je met de NoobMode een New Game starten, en ik weet niet of iedereen daar op zit te wachten. Je kunt ook nog eens kijken of er andere modificaties voor zijn, op de grotere mod sites zoals GTA-Garage of The Gta Place. En hier nog de link naar de NoobMode. Veel succes! Bewerkt: 19 februari 2007 door Silverbyte Reageren
osmgek11 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 je moet wel weer opnieuw starten maar er bestaan ook nog savegames hoor en anders weet ik het ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.