Jump to content

VCS - scarface mobiele telefoon

Recommended Posts

Geplaatst:

In VCS heb je geen mobiele telefoon omdat zetoen (in 1984) nog geen mobiele telefoon hadden, zegt R*.

Dus jehebteen pager.

Maar in Scarface- The World Is Yours (ongeveer 1980-1981) heb je een prachtige mobiele telefoon.

Weet iemand hoe dit zit?? :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

Als je Scarface The World is Yours gespeeld hebt, dan weet je hoe dit komt! Je moet in het begin van het spel de villa van Gaspar Gomez binnenvallen en er vervolgens een gepantserde bankwagen stelen. In deze wagen ligt een 'Russische' mobiele telefoon, waar Tony nog nooit van heeft gehoord. Met de telefoon kan je muziek laten afspelen, je personeel oproepen en verschillende dingetjes kopen. In Scarface gaat het dus om één van de allereerste Mobiele telefoons, eentje waar de gewone mensen nog geen weet van hadden. ;)

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst: (bewerkt)

ik vroeg het me ook al af maar na dat bericht van Svenie weet ik genoeg :)

maar hoe kan dat dat de russen wel die mobiel heeft uit gevonden en AMERIKA niet :?

60 :cya:

>>> Door SummerBase: Je weet dat het hier om GTA Vice City Stories gaat? We hebben het toch niet erover waarom de Russen wel de mobiel uitgevonden hadden en niet de Amerikanen. Voor deze vraag verwijs ik je door naar 'WikiPedia.org'.<<<

EDIT: sorry....

Bewerkt: door 60
Geplaatst:

Sorry mods maar ik ga even ontopic... In Vice City Stories heeft Jerry Martinez toch ook een computer op zijn bureau staan ? En in 1984 hadden ze volgens mij zulke kleine computers nog niet hoor ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...