Jump to content

wat moet je doen bij de eerste misie van het 2dde eiland


Fiegel5

Recommended Posts

Moeilijk? Nou ja, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend, maar ik kon hem zelfs dus echt moeilijk kan ie niet zijn :puh: Zorg dat je een snipergun hebt en klim via de trap op het gebouw tegenover de steeg waar Savatore uitkomt. Je hebt als je bij de rand gaat staan een prima zicht op de steeg. Allereerst komen er een paar bodyguards uit de steeg die op de stoep blijven staan wachten op hun baas. Richt je geweer vast op de steeg en zoom zodanig in dat je de plek waar straks het bovenlichaam / hoofd van je slachtoffer uit zal komen ruim in beeld hebt. Je krijgt uiteindelijk een seintje dat Salvatore eraan komt. Wacht rustig af en zodra het slachtoffer precies in het kruis van je vizier wandelt druk je op de vuurknop. Succes verzekerd en niemand legt je daarna een strobreed in de weg.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem heel anders voltooid, en ook zeker met succes. Rijd zo snel mogelijk naar het huis van salvatore, waar hijzelf ook heen komt. Zoals je misschien weet probeert zijn chauffeur de limosine in de rechter garage onder zijn huis te parkeren. Blokkeer die garages met de twee Mafia Sentinels die er staan en de limo komt de garage niet in. Nu heb je nog een sterk wapen nodig om de auto van Salvatore kapot te schieten. Zodra die in de brand staat wegwezen. Mission Passed!

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem heel anders voltooid, en ook zeker met succes. Rijd zo snel mogelijk naar het huis van salvatore, waar hijzelf ook heen komt. Zoals je misschien weet probeert zijn chauffeur de limosine in de rechter garage onder zijn huis te parkeren. Blokkeer die garages met de twee Mafia Sentinels die er staan en de limo komt de garage niet in. Nu heb je nog een sterk wapen nodig om de auto van Salvatore kapot te schieten. Zodra die in de brand staat wegwezen. Mission Passed!

Nhaha :D nog nooit aan gedacht :puh: Zal ik eens uitprobere :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een tank gepakt en dan naar hem gegaan en toen heel de tijd zitten schieten , zodat alles in de fik gaat en klaar is kees .

en volgens mij zijn de de mafia mensen erg boos op je en kan je beter niet naar de delen van portland gaat waar hun zitten . ( ook niet met een auto , want hun hebben goede wapens zoadat ze jou auto makkelijk in de fik laten schieten ) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...