Mastertuner Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Hey, de titel zegt het al. Hoe kan ik games downloaden op yourpsp? Ik heb al een account aangemaakt, en al een paar games toegevoegd aan mijn winkelkar, maar ik snap niet op wat je moet drukken om het de downloaden Kan iemand me helpen? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Klik rechtsonder op dat vakje links van "Please tick this box to confirm you have read and accepted our therms & conditions." Klik dan daaronder op Proceed to checkout. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Bedankt Stefaneke _O_ Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ok, ik heb zelf dan wel geen PSP. Veel plezier met de Demo's Reageren
Daan007 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ik heb nu een ander probleem. Als ik op Nu downloaden klik krijg ik een grijze balk (screen) wie kan mij helpen? screen Reageren
Mastertuner Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Je moet je PSP al aangesloten hebben aan je PC.Dit doe je met een speciale USB-mini kabel. Reageren
Daan007 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ik heb hem aangesloten maar hij doed het nog niet. Reageren
Tunix Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ben je op je PSP naar Instellingen en dan naar USB-Verbinding gegaan terwijl het kabeltje in je computer zit? Dan zou hij moeten werken. Controleer ook even of je Java hebt, dat is ook vereist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.