qbdown Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Hoe maak je een In-game menu met VB6? Dankjewel Reageren
Argon Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Hoe maak je een In-game menu met VB6?Dankjewel Beste, je maakt hier enorm veel topics over VB6 maar ik denk niet dat hier veel mensen zijn die VB6 kunnen. Ik denk 1 tot maximum 2 die er iets van kunnen. Zou je dit soort vragen dan niet beter stellen op forums waar men het alleen over programeren heeft en waar je veel sneller geholpen wordt en de kans groot is dat je betere antwoorden krijgt? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Een ingame menu maken in VB6 is schier onmogelijk vrees ik, om dat te doen moet je een paar geavanceerde programmeertechnieken gebruiken die VB simpelweg niet ondersteunt (DX/COM-hooks). Ik zou je adviseren over te stappen naar C(++), daarin kan alles! Reageren
Marius Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 VB 6 is veroudert, met VB.NET zou het kunnen via GDI of Managed Direct3D. En met C(++) is het inderdaad (redelijk snel) te realiseren met behulp van GDI, Direct3D of OpenGL. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.