Jump to content

Halo

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Design(s):

halobushpx8.png

halowxz9.png

Even een nieuwe stijl geprobeerd. Ik ben erg tevreden over de outcome. Commentaar is altijd welkom. ;)

En ja, m'n naam staat in m'n sig.

Bewerkt: door Lord of War

Ik vind hem zeker mooi gelukt :) de achtergrond heb je goed gedaan, je ziet dat je er tijd in hebt gestoken; hierdoor een mooi resultaat. Een minpunt vind ik de tekst, ik zie het nergens staan. Dat licht bij de render had je misschien iets minder fel kunnen doen. En de render lichtjes brushen op de achtergrond, voor een mooier effect. Maja zeker een mooie sig, blijf zo doorgaan:) 9/10 van mij

Xyron

Bewerkt: door Xyron
Geplaatst:

Design:

halobushpx8.png

En ja, m'n naam staat in m'n sig.

waar dan?? lijkt wel een nieuw spel, zoek de naam :D

voor de rest vind ik het een super mooie sig, miss een beetje onduidelijk omdat hij zo klein is maar dat is denk ik persoonlijk (ik moet altijd veels te grote sigs hebbe, wat er niet uitziet :engel: )

miss volgende x iets meer andere sooorte effecten, kan helaas geen voorbeeld geven maar anders is hij miss een beetje saai.

maar zoals ik al zei mooie sig.

8/10

Geplaatst:

Bedankt voor jullie uitgebreide rates, Plantebak en Xyron. _O_ Ik wil nog even terugkomen op de tekst, persoonlijk vind ik tekst bij dit soort signatures overbodig. Daarom heb ik dan ook maar mijn tekst bijna onzichtbaar gemaakt, om plagiaat te voorkomen.

Geplaatst:

Nou ja zeg, LOW! Wat laat je mij schrikken met je sig. Ik wil je verontschuldeging!

Ontopic:

Mooi, leuk dat je je tekst hebt weggedaan, je hebt er wel aan gewerkt, mooie brushes, mooie CD4. Je kan beter denk ik, maar je kan ook slechtere maken. Gelukkig is deze goed, maar niet al te goed.

8/10

Geplaatst:

Lord of de war dit is de hele mooie sig.

Achtergrond: je hebt niet veel aan je achtergrond gewerkt maar het is een kleine sig als je daar ook nog eens wat brusht dan is het beetje vol 7/10

De render:het beste van heel je sig het is echt prachtig 9/10

16/20

berekende totaal : 8/10

Goed zo Lord Of War

Kutgw

Greetings Syfes

Lord of de war dit is de hele mooie sig.

Achtergrond: je hebt niet veel aan je achtergrond gewerkt maar het is een kleine sig als je daar ook nog eens wat brusht dan is het beetje vol 7/10

De render:het beste van heel je sig het is echt prachtig 9/10

16/20

berekende totaal : 8/10

Goed zo Lord Of War

Kutgw

Greetings Syfes

Bedankt voor de rate, Syfes. Even over de achtergrond. Ik heb 'm niet gebrushd, ik heb de Halo render volledig gesmudged en geprobeerd om een bos-achtige achtergrond te maken. Er zit dus meer werk in dan je denkt. ^_^

Edit:

Ik heb nog een Halo signature gemaakt in dezelfde stijl, je kunt hem vinden in de hoofdpost. Deze sig mag dus ook worden gerate. ;)

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:
Bedankt voor jullie uitgebreide rates, Plantebak en Xyron. _O_ Ik wil nog even terugkomen op de tekst, persoonlijk vind ik tekst bij dit soort signatures overbodig. Daarom heb ik dan ook maar mijn tekst bijna onzichtbaar gemaakt, om plagiaat te voorkomen.

Go Froop _O_

Je eerste signature, de groene Halo sig vind ik het mooist. Hij is niet super druk, en het is een mooi geheel. Misschien had je de render nog wat in kunnen blenden, want je ziet nog wel een beetje dat het een render is. Je nieuwe/tweede is ook goed, alleen je ziet nog zo'n randje op Master Chief heen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...