Gast Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 als ik sa mp opstart dan kom ik bij het begin scherm van gta sa zelf (bij start game en zo)weet iemand wat het probleem is ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 Eerste wat in me opkomt bij dit probleem is dat je een verkeerde versie hebt en dat je daardoor SA-MP niet kan spelen. Dieper ingaan op die versies is wat lastig, maar het komt er op neer dat je met V1 (de originele versie) wel online kan en met V2 niet. Ik ga er nu nog dus van uit dat jij V2 hebt en dat je daardoor niet online kan, want je dubbelklikt neem ik aan wel op het SA-MP pictogram. Zoals ik net ook al zei, zorg ervoor dat je V1 krijgt. Ten eerste zul je een patch moeten installeren, die hier te downloaden is. Vervolgens moet je twee V1 bestanden vervangen met je huidige bestanden. Het gaat om de 2 bestanden in de volgende map: '../Program Files/Rokcstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Daar staan als het goed is de 'Main.scm' en de 'Script.img', beide nog van V2. In mijn bijlagen heb ik de bestanden toegevoegd, maar dan voor V1. Jij moet ze downloaden en vervangen met de huidige bestanden. Zorg er wel voor dat je even back-up's maak van je bestanden, zo heb je altijd je originele bestanden achter de hand! Mocht dit bovenstaande het overigens niet zijn, trek dan weer aan de bel. V1 Files: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.