marikje Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 ik had SA MP gedouwnload en de problemen begone al ik kreeg 1000 van die pop ups iets gedownload toen werkte het wel eindelijk alles aan de praat gekregen dus ik drukte op een server bij SA:MP(heb het al is eerder gespeeld maar toen kreeg je gewoon een spel geopend en moest je daar kiezen) dus ik kreeg een klein dingetje ik durk op de server het spel start op krijg ik het hoofdmenu ik druk op start game kon ik kiezen tussen new game load game of quit(denk ik) als ik dan op new game druk zie ik een bord met Vinewood(ofzo) en kan ik verder niks met load game kan ik ook niks en quit sluit ie af als ik heb dan aflsuit krijg ik een error en moet ik ergens op OK druken ik heb het forum helemaal afgezocht maar kan er niks over vinden kan iemand me helpen? MVG mark P.S. ik heb een orginele GTA:SA Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Hey Mark, dat hoor ik graag: 'Je hebt de GTA:SA origineel en je hebt het hele forum al doorzocht op enige resultaten'. Je hebt er zelf al wat voor gedaan dus en misschien kan ik je verder helpen, maar goed laten we beginnen. Als eerste moet je GTA:SA SA-MP downloaden vanaf de officiële site en dan wel de recentste versie, want dan heb je het minste kans op fouten. Zoals je zelf al aangaf heb je last gehad van Acces Violation, oftewel die bordjes die in overvloed op je scherm kwamen. Dat heb je al opgelost en dat is maar goed ook. Dan komen we richting je probleem. Ik weet niet of je op jouw computer een firewall hebt staan, maar vaak komen dit soort problemen voor als er met Firewalls gewerkt wordt. Firewalls zijn goede programma's, maar soms blokeren ze ook de connectie tot online games en met name Norton is daar een koning in. Gelukkig kun je deze firewall gewoon uitschakelen, want Windows heeft ook een firewall die wel enige bescherming biedt. Natuurlijk minder dan die van Norton, maar dat moet je maar voor lief nemen. Ook zou het kunnen wezen dat je teveel hebt gemod in je San Andreas waardoor de bestanden niet meer goed met elkaar kunnen communiceren. Ook zou het nog kunnen wezen dat je een Versie 2 San Andreas heb en ja die werkt niet met een online GTA, als dat zo is kan ik je daar wel mee verder helpen hoor. Ook zou het nog kunnen dat je last hebt van een onbekende fout, installeer dan alles opnieuw wat betreft San Andreas en San Andreas Multi Player. Verder weet ik nu niet echt meer een oplossing, ik hoor graag een reactie van je, want je moet natuurlijk wel gezellig kunnen spelen in de uurtjes dat je jezelf verveelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.