koentje koene Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Je moet bij Las Venatures een race doen op een sanchez in een stadion alleen als ik die race start zie ik op sommige plekken niks omdat het zo donker is en er is veel schaduw en daarom krijg ik hem niet uit gehaald kan iemand mij misschien helpen alvast bedankt. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ja ik kan je helpen . Ga naar display van SA, en dan moet je brightness hoger zetten, hoe meer je het naar rechts zet, hoe lichter het scherm wordt. Als je meer informatie over die race wilt hebben, klik dan hier. GTA-Freak2 Reageren
larsendebussche Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ja ik kan je helpen . Ga naar display van SA, en dan moet je brightness hoger zetten, hoe meer je het naar rechts zet, hoe lichter het scherm wordt. Als je meer informatie over die race wilt hebben, klik dan hier.GTA-Freak2 en als je met een laptop werkt, moet je ook eens de hoek van je scherm aanpassen, als je hoek te groot is wordt je scherm onduidelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.