DenkaanHenk Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ik kan een missie niet halen. Ik ben de naam even vergeten. Je moet in een park allemaal Ballas neer schieten. Ik speel het op de xbox. En jawel dit keer zonder codes. Dus is het voor mij best wel moeilijk. Op wikigta kon ik niks vinden. Dus vraag ik het maar hier. Dus heeft iemand voor deze missie handige tips ? Oh ja in welke missie kan je ook alweer inbreken ? Ik onthoud de namen van de missies nooit. Alleen als het een bekende missie is met een naam die vaak voor komt. Alvast bedankt. Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 De missie die jij bedoelt heet Doberman. In die missie leer je als het ware hoe je ganggebieden moet overnemen, en je doet er in de missie ook al gelijk ééntje. Maar daar ligt dus jouw probleem. Ik heb een paar tips. Je kunt naar een uiterste hoek van het gebied rennen, en de Ballas daar opwachten. Zo kun je ze gemakkelijker één voor één neerknallen. In de hoeken liggen vaak ook hartjes om je leven op te bouwen, en body-armour voor een extra protectielaag. Verder is dit nog wat info van WikiGTA: In deze missie leer je hoe je hoods kan overnemen van andere gangs. In het begin van de missie wordt je aangeraden om naar Ammu-Nation te gaan. Als je weinig wapens hebt zou ik dit zeker doen. Ga naar de Ballas hood en schiet een paar Ballas neer. Je hebt nu een gangwar gestart. Er komen 3 waves met Ballas op je af, met in elke wave betere wapens. Schiet ze allemaal neer. Als je dat gedaan hebt is de hood van jou. Daarna moet je nog een Ballas neerschieten, als hij dood is dan heb je de missie gehaald. Niet alleen bij deze missie, maar ook bij het later overnemen van vijandige hoods is het raadzaam de vijand van zo min mogelijk kanten tegelijk te laten komen. Zorg voor een strategische plaats, blijf laag (dan ben je minder makkelijk te raken) en schiet zo zuiver mogelijk, het liefst op het hoofd. Na elke wave laten de vijanden een hartje (leven) en een Armor achter, dus als het nodig is kan je even snel rennend dit oppikken en daarna je positie weer innemen. Nadat je de laatste wave hebt voltooid zie je nog een Ballas gang member wegrennen, je moet deze speciaal ook nog doodschieten, als je dat gedaan hebt, is de missie voltooid. Deze informatie kun je ook op deze pagina vinden. De missie waar je kunt inbreken is Home Invasion. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Oke bedankt Froodooo. Hiermee moet het wel lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.