Jump to content

gta cheates are fake


bionic350

Recommended Posts

Op het forum kun je diverse save-games vinden die zijn geplaatst door mensen die daarbij niet hebben gecheat hoor. Dus dat is niet nieuw en bovendien moet iedereen lekker voor zich weten of hij/zij cheat of niet. Daar hangen we geen waarde-oordeel aan en dus ook aan jou het verzoek dat niet te doen....

Link to comment
Delen op andere websites

:) alleen noobs gebruiken codes om het spel uit te spelen ik heb een gafe save game voor jullie die ik uitgespeeld heb zonder codes ik heb hem te download staan op mijn bijlage :cya:

Woooow vet stoer ben je nu! =.= Ten 1e mensen gebruiken niet alleen maar cheats om het spel makkelijker te maken, maar ook gewoon om meer lol te maken. En ten 2e Je bent echt niet de eerste ;)

EDIT:Oh GTA-SHEEP was me voor :D

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

dat zeg ik ook niet er zijn veel mensen die het met codes doen ten 1e is het minder leuk ten 2e is het vals tegen de mensen die het wel eerlijk doen de meeste save games zijn uitgespeelt met codes en die profiteren er van kijk maar op gtainside.com dan kun je het alemaal zien fake savegames

download maar een save game je kunt nooit zoals die voodoo zwart krijgen en in die save game is het wel zo

:klap::klap::klap::klap::klap:

:) alleen noobs gebruiken codes om het spel uit te spelen ik heb een gafe save game voor jullie die ik uitgespeeld heb zonder codes ik heb hem te download staan op mijn bijlage :cya:

Woooow vet stoer ben je nu! =.= Ten 1e mensen gebruiken niet alleen maar cheats om het spel makkelijker te maken, maar ook gewoon om meer lol te maken. En ten 2e Je bent echt niet de eerste ;)

EDIT:Oh GTA-SHEEP was me voor :D

het is beter om niet zo'n conclusie te trekken voor beginners die er niet goed in zijne kunnen een trainer downloaden het zijn codes maar niet blijvend alleen die auto codes maa het is wel leuk als je hem hebt uit gespeeld dat klopt om het spel er mee uit te spelen die spel is gemaakt met tijd en politie om het mooier te maken
Link to comment
Delen op andere websites

Wat anderen doen is hun zaak, maar als hier iemand een save-game voor je doet kun je er 100% vanuit gaan dat daarbij niet wordt gecheat en dat daarbij ook geen mods worden gebruikt of toegevoegd. En ook de save-games die je in topics aantreft die daar speciaal voor zijn gemaakt zijn echt cheat-vrij hoor. En nogmaals: laat iedereen lekker cheaten als ie dat wil. Als jij het niet wilt doe jij het gewoon niet 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat anderen doen is hun zaak, maar als hier iemand een save-game voor je doet kun je er 100% vanuit gaan dat daarbij niet wordt gecheat en dat daarbij ook geen mods worden gebruikt of toegevoegd. En ook de save-games die je in topics aantreft die daar speciaal voor zijn gemaakt zijn echt cheat-vrij hoor. En nogmaals: laat iedereen lekker cheaten als ie dat wil. Als jij het niet wilt de jij het gewoon niet 8)

je hebt wel gelijk maar het is alleen omdat ik ben bedrogen bij gtainside.com en daar door was ik mijn save game kweid en moie cars die ik had gedawnload het is eigelijk om men te waarschuwen :Y je hebt wel gelijk

Wat anderen doen is hun zaak, maar als hier iemand een save-game voor je doet kun je er 100% vanuit gaan dat daarbij niet wordt gecheat en dat daarbij ook geen mods worden gebruikt of toegevoegd. En ook de save-games die je in topics aantreft die daar speciaal voor zijn gemaakt zijn echt cheat-vrij hoor. En nogmaals: laat iedereen lekker cheaten als ie dat wil. Als jij het niet wilt de jij het gewoon niet 8)

je hebt wel gelijk maar het is alleen omdat ik ben bedrogen bij gtainside.com en daar door was ik mijn save game kweid en moie cars die ik had gedawnload het is eigelijk om men te waarschuwen :Y je hebt wel gelijk

jij reageert normaal die andere niet dat is een beetje een mee loper ik zou niet meer zo'n conclusie trekken

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo reageer ik niet normaal?:) En die zwarte voodoo komt voor in een missie waarna je hem in je garage kan zetten. Ik zeg niet dat ik mensen die cheat "stoer" vind maar daar hoef je niet speciaal een heel topic voor aan te maken want dat is best nutteloos:S

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo reageer ik niet normaal?:) En die zwarte voodoo komt voor in een missie waarna je hem in je garage kan zetten. Ik zeg niet dat ik mensen die cheat "stoer" vind maar daar hoef je niet speciaal een heel topic voor aan te maken want dat is best nutteloos:S

je hebt wel gelijk ik heb zelf ook abnormaal geregeert maar het is niet alleen een zwarte voodoo maar ook een zwarte skimmer en een zwarte limo en een zwarte helicopter in de gerage kun je daar antwoord op geven

Hoezo reageer ik niet normaal?:) En die zwarte voodoo komt voor in een missie waarna je hem in je garage kan zetten. Ik zeg niet dat ik mensen die cheat "stoer" vind maar daar hoef je niet speciaal een heel topic voor aan te maken want dat is best nutteloos:S

je hebt wel gelijk ik heb zelf ook abnormaal geregeert maar het is niet alleen een zwarte voodoo maar ook een zwarte skimmer en een zwarte limo en een zwarte helicopter in de gerage kun je daar antwoord op geven

maar heb nu een nutige discusie om je mening ui tegeven wat je mooier vind gta vc of gta san adreas

Link to comment
Delen op andere websites

Neej:D Maar dat er misschien een paar irritante mensen zijn die dat doen betekend niet dat alle cheaters irritante mensen zijn :) Van de meeste mensen die cheaten weet je het niet eens want omdat GTA geen online spel is heb je er geen last van. Jammer dat die paar cheaters het spoilen voor de rest. xP

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo reageer ik niet normaal?:) En die zwarte voodoo komt voor in een missie waarna je hem in je garage kan zetten. Ik zeg niet dat ik mensen die cheat "stoer" vind maar daar hoef je niet speciaal een heel topic voor aan te maken want dat is best nutteloos:S

je hebt wel gelijk ik heb zelf ook abnormaal geregeert maar het is niet alleen een zwarte voodoo maar ook een zwarte skimmer en een zwarte limo en een zwarte helicopter in de gerage kun je daar antwoord op geven

Hoezo reageer ik niet normaal?:) En die zwarte voodoo komt voor in een missie waarna je hem in je garage kan zetten. Ik zeg niet dat ik mensen die cheat "stoer" vind maar daar hoef je niet speciaal een heel topic voor aan te maken want dat is best nutteloos:S

je hebt wel gelijk ik heb zelf ook abnormaal geregeert maar het is niet alleen een zwarte voodoo maar ook een zwarte skimmer en een zwarte limo en een zwarte helicopter in de gerage kun je daar antwoord op geven

maar heb nu een nutige discusie om je mening ui tegeven wat je mooier vind gta vc of gta san adreas

denk niet dat het nuteloos ik heb mensen op msn die het zelfde overkomen is als mij die zijn bedogen door www.gtainside.com je denkt mooie mods en je probeert ze je volgd de instructies en bam dan is je vice city naar de kloten dus ik vind dit niet nuteloos

Neej:D Maar dat er misschien een paar irritante mensen zijn die dat doen betekend niet dat alle cheaters irritante mensen zijn :) Van de meeste mensen die cheaten weet je het niet eens want omdat GTA geen online spel is heb je er geen last van. Jammer dat die paar cheaters het spoilen voor de rest. xP

dat zeg ik ook ik zeg alleen maar dat het lueker is om het zonder codes 100% uit te spelen en dan codes gebruiken als je het wil :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

denk niet dat het nuteloos ik heb mensen op msn die het zelfde overkomen is als mij die zijn bedogen door www.gtainside.com je denkt mooie mods en je probeert ze je volgd de instructies en bam dan is je vice city naar de kloten dus ik vind dit niet nuteloos

Dat hoeft niet perse aan hun te liggen. Sommige pc's kunnen bepaalde mods gewoon niet aan, of het kan zijn (en ik zeg dat het KAN zijn) dat je de mods gewoon iet goed geinstalleerd hebt. Dat kan natuurlijk ook.

Link to comment
Delen op andere websites

dat licht niet aan mijn pc ik heb een fx 5200 graphics kaart en 250 hardeschijf en 2. mhz daar kan het niet aan liggen het is een pentium 4 en trouwens zoals ik getiept had zeg ik ook dat ik niet de enige ben :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar gaat het nu om savegames die worden vernacheld, of om auto's die het niet doen?
enige waarom ik dit doe om te waarschuwen er zijn best wel goeie dingen aan gta inside maar alleen de cars die doen het maar mods die zijn daar niet te vertrouwen het heeft een keer mijn gta vice city vernacheld :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me namelijk af, wat er precies vernacheld is aan jou vice city, en hoe het precies komt (het geen wat je schrijft is ook zo onduidelijk). Maak eens gebruik van punten.

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...