Jump to content

gta cheates are fake


bionic350

Recommended Posts

en jij denkt dat je de eerste bent, je weet toch wel dat R* medewerkers het hebben uitgespeelt zelf voor dat het in de winkel lag. dus praktisch kan je nooit de eerste zijn die een spel uitspeelt. (buiten als je het spel hebt gemaakt)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben verslaafd aan cheatcodes ik gebruik ze overal.

alleen heb ik geen origineele cheats :-(

wat wel oficiel als je er echt aan verslaaft bent moet je een trainer downloaden staat hier op de site ik gebruik het voor teleporteren en autos te krijgen voor het stunten maar probeer deze zijn oficieèl

Link to comment
Delen op andere websites

wauw wat stoer!!het is ieder z'n spel

moet je nu echt stoer doen met je dom savegame

en van die noobs is het niet waar

iedereen gebruikt cheats

sommige voor de lol

en de andere voor gemakkelijk te hebben

voor de 2de is het gewooon voor sommige mensen die gta niet zo goed onder de knie hebben

dus die zin van jouw is soort van pestzin

van "ik doe het zonder cheats en jij niet"

Link to comment
Delen op andere websites

het is inderdaad ieder zijn spel. Maar dit is nou al de derde keer dat er weer boos word gereageerd. Overigens gaat dit topic nergens meer over. Misschien is dit het punt dat het afgesloten word voordat er weer iemand ruimschoots zijn mening gaat uiten...

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen zijn vrij om cheats te gebruiken. Veel mensen hebben niet steeds tijd om missie's weet ik hoeveel keer over te doen. Cheats kunnen het spel makkelijker maken, en ook voor heel mensen kunnen ze het spel leuker maken. Dat jij dat niet leuk vind is jouw probleem, maar ga mensen die ze niet gebruiken niet zielig noemen. En hoe ga jij bewijzen dat je ze niet hebt gebruikt? Het is fijn voor jouw dat je zo goed bent dat je zonder cheats kunt, maar laat wel-cheaters even in hun waarde.

Ik gebruik wel cheats, ik probeer ze tijdens missie's zo min mogelijk toe te passen. Maar zonder cheats waren gta3 t/m SA een onmogelijke opgave voor mij geweest, de reden waarom laat ik even in het midden.

Als je cheaters wil afzeiken, rot dan even op naar een ander forum. Maar ga niet hier een beetje de server bevuilen met afzeik-topics.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen zijn vrij om cheats te gebruiken. Veel mensen hebben niet steeds tijd om missie's weet ik hoeveel keer over te doen. Cheats kunnen het spel makkelijker maken, en ook voor heel mensen kunnen ze het spel leuker maken. Dat jij dat niet leuk vind is jouw probleem, maar ga mensen die ze niet gebruiken niet zielig noemen. En hoe ga jij bewijzen dat je ze niet hebt gebruikt? Het is fijn voor jouw dat je zo goed bent dat je zonder cheats kunt, maar laat wel-cheaters even in hun waarde.

Ik gebruik wel cheats, ik probeer ze tijdens missie's zo min mogelijk toe te passen. Maar zonder cheats waren gta3 t/m SA een onmogelijke opgave voor mij geweest, de reden waarom laat ik even in het midden.

Als je cheaters wil afzeiken, rot dan even op naar een ander forum. Maar ga niet hier een beetje de server bevuilen met afzeik-topics.

HES RIGHT! EN Die trainers,savegames helpe niet hoor voor op de ps2 sommige mensen kennen niet anders

zelfs het Oficiele PS2 Magazine (OPM2) Zet soms cheats achteraan hun boek dus...en ze zeggen zelfs dat ze cheats gebruiken.Cheats gebruiken is niet tegen de wet en niet voor noobs.:/

Link to comment
Delen op andere websites

:) alleen noobs gebruiken codes om het spel uit te spelen ik heb een gafe save game voor jullie die ik uitgespeeld heb zonder codes ik heb hem te download staan op mijn bijlage :cya:
En een savegames downloaden is niet noob...
Link to comment
Delen op andere websites

:) alleen noobs gebruiken codes om het spel uit te spelen ik heb een gafe save game voor jullie die ik uitgespeeld heb zonder codes ik heb hem te download staan op mijn bijlage :cya:

Die kan je toch ook van het internet af hebben gehaald? Wie is er dan nog een noob? :puh: Sommige cheats zijn trouwens voor filmpjes zoals CSI LV enz. Dan kan je de mensen op een bepaalde stand laten bewegen en reageren. Dan ben je geen noob in mijn ogen. Aan de andere kant, het is wel jammer als je je savegame verspilt door cheats als RIOT te gebruiken. Dan heb je je 100% meteen al verspilt :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een savegame wil nog niet zeggen dat je eerlijk hebt gespeeld. Je kan ook je handling.cfg en weapons.dat aanpassen. Niemand kan zien als je eerlijk speelt of niet. Overigens, iedereen is vrij om cheats te gebruiken. Zolang niemand het spel begint te kraken en dan multi-player-mods speelt is er geen enkel probleem.

Bewerkt: door beckers
Link to comment
Delen op andere websites

Deze discussie heeft lang genoeg geduurd. Het is voor een ieder verschillend om te bepalen wat hij/zij wel of geen cheaten vind. Blijkbaar heeft de topicstarter een andere mening als de meeste van jullie, en dat is zijn goed recht. Nutteloze discussie dus. ;)

Niet eens met slot? Mijn PMbox staat open. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...