superwinnetje Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 weet iemand hoe je de bestanden die je met Zmodeller maakt bij vice city installeert? Reageren
DaBeast Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Zanoza modeler is perfect voor de tutorial die ik je ga geven. Deze is ook voor Zmod. Hij legt alles perfect uit van hoe je een TXD moet maken tot het mappen van je model ingame. Geef niet te snel op, want het kan in het begin wat verwarrend lijken. Neem rusig je tijd en neem alles rustig door. Als je nog vragen hebt, mag je die gerust stellen. Master Tutorial List. Model in VC Mappen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
superwinnetje Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 bedankt, maar hoelang duurt dat wel niet met de coll maker? Reageren
EXIT Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 welke versie van zmod gebruik je (1 of 2) indien 2: sla op als .zmd en importeer in zmodeler1 daarna of zmod1: exporteer als .3ds en inporteer in coleditor. en sla op als bv voorbeeld.col ongeveer 2 min Reageren
superwinnetje Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 ik ben bijna klaar met een zelfgemaakte auto (32'Ford Roadster) alleen heb ik wat problemen met de textures, als ik een paar vlakken rood maak en dan een texture geef krijgt de hele auto die texture. (kan iemand mij helpen???) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.