bionic350 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 gta vice city ving ik leuker bij sanga je van een normale gebied naaar woestein als je het mij vraagt saai en 1 vaan de grootste fout is je vliegt maar 1 keer boven het legerbasis en er komen allemaar f16 op je af dat is wel onzin wil graag meer meningen horen
M4X Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) gta vice city ving ik leuker bij sanga je van een normale gebied naaar woestein als je het mij vraagt saai en 1 vaan de grootste fout is je vliegt maar 1 keer boven het legerbasis en er komen allemaar f16 op je af dat is wel onzin wil graag meer meningen horen Gelieve de volgende keer iets duidelijker te zijn, dan kan je ook duidelijkere reacties verwachten. Het is logisch dat je aangevallen wordt als je over de legerbasis vliegt, en dat vind ik zeker niet fout. Als je niet bij het leger werkt hoor je niet boven de legerbasis te vliegen, en al zekere niet met de strenge politie van GTA. Doe je dit toch, dan wordt je inderdaad beschoten omdat dit niet mag. Het is immers een zware overtreding, want je kan allerlei rare dingen doen als je boven een legerbasis vliegt. Dit zal altijd zo blijven, en ik vind dat dit vrij logisch is. Bewerkt: 19 februari 2007 door M4X
Steel Dogg Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 @bionic350 Dit heb je al in de VC forum gepost , Alleen de naam is daar vc is mooier dan san andreas
SummerBase Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Leuk, maar daar kunnen we natuurlijk niet veel mee. Post alleen als je echt iets te melden hebt en niet een slecht onderbouwde mening, want dat bij de legerbasis in The Desert, San Andreas is eigenlijk heel realistisch. Zou in het echt ook gebeuren, boven dat soort gebieden. Als je jezelf tot de logische gedachte brengt dat daar binnen een heel duur lab schuil houdt. Kortom met dit soort topics kunnen we niks, daarom ook een slotje. Stuur me een Persoonlijk Bericht als het er niet mee eens bent.
Recommended Posts