bionic350 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) gta vice city ving ik leuker bij sanga je van een normale gebied naaar woestein als je het mij vraagt saai en 1 vaan de grootste fout is je vliegt maar 1 keer boven het legerbasis en er komen allemaar f16 op je af dat is wel onzin wil graag meer meningen horen HET GAAT NU ALS VOLGT DENK NIET AAN DE GRAFICS VANAF NU HET GAAT OM HET LEUKSTE IS IK HOOR VERSCHEIDENDE ALLEEN VOOR SAN ADREAS KIEZEN VOOR DE GRAFICS MAAR HET IS NU ALLEN OM DE SPANNING IK VIND DAT ER IN VICE CITY EEN VEEL MOOIER VERHAAL INZIT !!!!!!! Bewerkt: 21 februari 2007 door bionic350 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 Qua mooiheid en detail ga ik voor SA, omdat de huizen, je charactar en de omgeving veel mooier zijn uitgewerkt. Maar als je ff snel een spelletje hardcore wil Gta'en dan vind ik VC leuker omdat dat compacter is waardoor je zo op je favoriete sniperlocaties bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bionic350 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 Qua mooiheid en detail ga ik voor SA, omdat de huizen, je charactar en de omgeving veel mooier zijn uitgewerkt. Maar als je ff snel een spelletje hardcore wil Gta'en dan vind ik VC leuker omdat dat compacter is waardoor je zo op je favoriete sniperlocaties bent dat is waar maar ik weet wel wat ik getiept heb dat ik het meen dat daarom all gta vc mooier is daar kun je meer zonder alles achterje aan te hebben rond rijden en vete straat race dat vind ik bij gta san adreas tegen vallen bedankt voor u mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 Het topic naam is: gta vc mooier dan san andreas. Ik neem ook aan dat je de graphics bedoeld , maar goed. Ik heb voor SA gekozen omdat het mooier is uitgewerkt, scherpere beeldkwaliteit heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 ik vind vice city veel mooier een origineler maar San Andreas heeft veel meer opties en details Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 san andreas is natuurlijk veel mooier alles is beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 San andreas heeft natuuriljk mooiere graphics en ook meer opties. Maar ik vind Vice City nog steeds de mooiste GTA uit de serie. De sfeer van de jaren 80, de mafia, het lekkere zonnige weertje van VC, heerlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr Whoopee Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Ik vind Vice City mooier dan San Andreas, die hele jaren tachtig sfeer is zwaar relax. De heerlijke muziek en de hele sfeer in de game zorgen ervoor dat Vice City nog steeds de beste is, in de hele GTA reeks. Maar dat is natuurlijk mijn mening, overigens is San Andreas ook niet slecht. Ik heb me er uitstekend mee vermaakt, nog steeds trouwens. Maar nogmaals de sfeer in Vice City is een hele grote pluspunt, de jaren tachtig waren ook mooie tijden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Mijn hart licht bij de Ocean Boulevard . Vice City dus . San Andreas is leuk met veel meer opties, maar voor de sfeer en al het andere ga je toch naar VC . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Ik heb gekozen voor San Andreas, omdat je daar VEEL meer mogelijkheden hebt, veel grotere stad, eigenlijk staat, waar je niet rap op uitgekeken wordt, je hebt veel meer voertuigen, vliegtuigen, Monster Truck... Maar VC vind ik dan wel weer een betere sfeer hebbben. De jaren 80 spreken me meer aan dan de 90's. San Andreas + Veel grotere steden. + Betere en langere missies. + Meer voertuigen. + De mogelijkheid om veel hoger te gaan ivm vliegen. + ... - Geen goede sfeer. - Soms moet je wel iets te lang rijden. Vice City + Heel goede sfeer. + Betere opdrachtgevers. + Meer het vakantie gevoel. - Te kleine stad - Te weinig voeruigen. - In heel VC zie je bijna geen heuvels. - ... GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lancevance12 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) san andeas rulez vice city saai san andreas meer mogelijkheden SAN ANDREAS AAN DE MACHT SAN ANDREAS AAN DE TOP gtafreak2 heeft gelijk Ik heb gekozen voor San Andreas, omdat je daar VEEL meer mogelijkheden hebt, veel grotere stad, eigenlijk staat, waar je niet rap op uitgekeken wordt, je hebt veel meer voertuigen, vliegtuigen, Monster Truck... Maar VC vind ik dan wel weer een betere sfeer hebbben. De jaren 80 spreken me meer aan dan de 90's. San Andreas + Veel grotere steden. + Betere en langere missies. + Meer voertuigen. + De mogelijkheid om veel hoger te gaan ivm vliegen. + ... - Geen goede sfeer. - Soms moet je wel iets te lang rijden. Vice City + Heel goede sfeer. + Betere opdrachtgevers. + Meer het vakantie gevoel. - Te kleine stad - Te weinig voeruigen. - In heel VC zie je bijna geen heuvels. - ... GTA-Freak2 Bewerkt: 20 februari 2007 door lancevance12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 ik kies voor SA voordelen: veel maffiagangs(vechten! ) betere wapens een cooler karakter dan een tommy die denkt dat hij alles is. eigen gang enz.. en van 'DE grootste fout' is het niet waar ja wat wil je je zit in area 51 en dan zou je ook niet willen dat er mensen overvliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Ik heb voor GTA Vice City gekozen. Waarom ?: Deze heeft na de 100 & meer beloning Het spel loopt ook snel op trage computer's Kortere checklist Mvg, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bionic350 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Ik heb voor GTA Vice City gekozen.Waarom ?: Deze heeft na de 100 & meer beloning Het spel loopt ook snel op trage computer's Kortere checklist Mvg, GTA Monster bedankt voor je mening ik vind vice city leuker omdat het leuker is om rond te rijden en om dat het spanender is bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 de personages zijn vele toffer in vc vind dat als je diaz vermoord dat die zin''say goodnight mr diaz'' in je hooft blijft hangen zoals in star wars de zin ''may the force be with you'' en het spelen is ook toffer. alleen de missies zijn toffer in sa maar het verhaal is beter ''i dont have the money SONNY'' als ik punten moet geven is het vc: 50/100 san: 50/100 fifty fifty ps: waarom mogen we onze mening over gta 3 niet geven ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.