Jump to content

gta vc mooier dan san adreas


bionic350

gta vc of san adreas  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. wat wordt het

    • gta vc
      20
    • gta san adreas
      27


Recommended Posts

gta vice city ving ik leuker bij sanga je van een normale gebied naaar woestein als je het mij vraagt saai en 1 vaan de grootste fout is je vliegt maar 1 keer boven het legerbasis en er komen allemaar f16 op je af dat is wel onzin wil graag meer meningen horen :cya:

HET GAAT NU ALS VOLGT DENK NIET AAN DE GRAFICS VANAF NU HET GAAT OM HET LEUKSTE IS IK HOOR VERSCHEIDENDE ALLEEN VOOR SAN ADREAS KIEZEN VOOR DE GRAFICS MAAR HET IS NU ALLEN OM DE SPANNING IK VIND DAT ER IN VICE CITY EEN VEEL MOOIER VERHAAL INZIT !!!!!!!

Bewerkt: door bionic350
Link to comment
Delen op andere websites

Qua mooiheid en detail ga ik voor SA, omdat de huizen, je charactar en de omgeving veel mooier zijn uitgewerkt. Maar als je ff snel een spelletje hardcore wil Gta'en dan vind ik VC leuker omdat dat compacter is waardoor je zo op je favoriete sniperlocaties bent :)

Link to comment
Delen op andere websites

Qua mooiheid en detail ga ik voor SA, omdat de huizen, je charactar en de omgeving veel mooier zijn uitgewerkt. Maar als je ff snel een spelletje hardcore wil Gta'en dan vind ik VC leuker omdat dat compacter is waardoor je zo op je favoriete sniperlocaties bent :)
dat is waar maar ik weet wel wat ik getiept heb dat ik het meen dat daarom all gta vc mooier is daar kun je meer zonder alles achterje aan te hebben rond rijden en vete straat race dat vind ik bij gta san adreas tegen vallen bedankt voor u mening :schater:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Vice City mooier dan San Andreas, die hele jaren tachtig sfeer is zwaar relax. De heerlijke muziek en de hele sfeer in de game zorgen ervoor dat Vice City nog steeds de beste is, in de hele GTA reeks. Maar dat is natuurlijk mijn mening, overigens is San Andreas ook niet slecht. Ik heb me er uitstekend mee vermaakt, nog steeds trouwens. Maar nogmaals de sfeer in Vice City is een hele grote pluspunt, de jaren tachtig waren ook mooie tijden :*D .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor San Andreas, omdat je daar VEEL meer mogelijkheden hebt, veel grotere stad, eigenlijk staat, waar je niet rap op uitgekeken wordt, je hebt veel meer voertuigen, vliegtuigen, Monster Truck... Maar VC vind ik dan wel weer een betere sfeer hebbben. De jaren 80 spreken me meer aan dan de 90's.

San Andreas

+ Veel grotere steden.

+ Betere en langere missies.

+ Meer voertuigen.

+ De mogelijkheid om veel hoger te gaan ivm vliegen.

+ ...

- Geen goede sfeer.

- Soms moet je wel iets te lang rijden.

Vice City

+ Heel goede sfeer.

+ Betere opdrachtgevers.

+ Meer het vakantie gevoel.

- Te kleine stad

- Te weinig voeruigen.

- In heel VC zie je bijna geen heuvels.

- ...

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

san andeas rulez

vice city :zz: saai

san andreas meer mogelijkheden

SAN ANDREAS AAN DE MACHT

SAN ANDREAS AAN DE TOP

gtafreak2 heeft gelijk

Ik heb gekozen voor San Andreas, omdat je daar VEEL meer mogelijkheden hebt, veel grotere stad, eigenlijk staat, waar je niet rap op uitgekeken wordt, je hebt veel meer voertuigen, vliegtuigen, Monster Truck... Maar VC vind ik dan wel weer een betere sfeer hebbben. De jaren 80 spreken me meer aan dan de 90's.

San Andreas

+ Veel grotere steden.

+ Betere en langere missies.

+ Meer voertuigen.

+ De mogelijkheid om veel hoger te gaan ivm vliegen.

+ ...

- Geen goede sfeer.

- Soms moet je wel iets te lang rijden.

Vice City

+ Heel goede sfeer.

+ Betere opdrachtgevers.

+ Meer het vakantie gevoel.

- Te kleine stad

- Te weinig voeruigen.

- In heel VC zie je bijna geen heuvels.

- ...

GTA-Freak2

Bewerkt: door lancevance12
Link to comment
Delen op andere websites

ik kies voor SA

voordelen:

veel maffiagangs(vechten! :D)

betere wapens

een cooler karakter dan een tommy die denkt dat hij alles is.

eigen gang

enz..

en van 'DE grootste fout' is het niet waar

ja wat wil je je zit in area 51 en dan zou je ook niet willen dat er mensen overvliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor GTA Vice City gekozen.

Waarom ?: Deze heeft na de 100 & meer beloning

Het spel loopt ook snel op trage computer's

Kortere checklist

Mvg, GTA Monster

bedankt voor je mening ik vind vice city leuker omdat het leuker is om rond te rijden en om dat het spanender is bedankt
Link to comment
Delen op andere websites

de personages zijn vele toffer in vc

vind dat als je diaz vermoord dat die zin''say goodnight mr diaz'' in je hooft blijft hangen zoals in star wars de zin ''may the force be with you''

en het spelen is ook toffer.

alleen de missies zijn toffer in sa

maar het verhaal is beter ''i dont have the money SONNY'' :D

als ik punten moet geven is het

vc: 50/100

san: 50/100

fifty fifty :D

ps: waarom mogen we onze mening over gta 3 niet geven ???

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...