Bright Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Hey mensen, Dit is mijn eerste sig van halo. rates and comments plz mvg, Bright Reageren
tiesto Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) hey bright, ik vind je 1e sig best goed gelukt je render is mooi eruitgeknipten de achtergrond is best vet, lijkt een beetje op een spijkerbroek je had misschien iets meer effecten kunnen toevoegen en je lettertype iets orgineler maar ik vind hem zeker geslaagd en ik geef je een 7,5 edit: ik heb het volgens mij verkeerd begrepen omdat ik dacht dat het je 1e sig was maar volgens mij bedoel je dat dit je 1e sig van halo is sorry als ik het fout hem Bewerkt: 19 februari 2007 door tiesto Reageren
Lord of War Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Voor je eerste sig is dit zeker niet slecht, Bright! Je achtergrond past goed bij je render. Misschien moet je een Color Balance toevoegen, dan past je render er nóg beter bij de achtergrond. De tekst past ook wel redelijk goed bij je achtergrond alleen moet je 'm ietsje duidelijker maken. 80% - Voor je eerste sig is dit héél goed. Probeer veel tutorials te volgen en meng wat effecten door elkaar. Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Cker niet slecht! ik geef hem een 8 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Cker niet slecht! ik geef hem een 8 leg voortaan uit waarom , daar heeft hij meer aan denk ik Bright een vraagje is dit nouw je allereerste sig OOIT of je eerte HALO sig? ik denk dat dat voor veel mensen nog onduidelijk is dan de rate : + punten : Kleurgebruik (achtergrond+render) je LetterFont Render Plaats - Punten Eentonig Wenig effecten (hiermee bedoel ik niet eentonig) maar bv als extra effect iets specials zoals scanlines blokjes ect.) suc6 verde en mazzol Reageren
Bright Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Dit is mijn allereerste sig ooooit. Reageren
White Gold Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Dan heb je meteen mooi werk geleverd . De achtergrond is goed gebrushed, je render ziet er goed uit, maar je had hem misschien iets meer in kunnen blenden. De lichtinval is goed gelukt alleen had je naam er wel wat meer uit mogen springen. 8. Reageren
.Syfes Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Heel mooi hoor voor je eerste sig Achtergrond:mooi bewerkt, verschillende brushes gebruikt, kleur past bij de render 8/10 Lettertype : Zie ik niet zo goed ,ik geef je een tip ,plaatst je lettertype op een plaats waar je het goed kan zien 6/10 Render: past goed bij de render ,maar hij is wat te groot doe hem de volgende wat kleiner (eerst met de move tool en shift inhouden zo verklein je je render) 8/10 op 10 : 7.75/10 (ongeveer) Goed Gedaan Bright Greetings Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.