Jump to content

Katana

Redbullcola

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een kaartje van dit forum bekeken, ben naar de plaats gegaan maar heb em niet kunnen vinden.

Waar kan ik de katana vinden, ik ben em al kwijt sinds SanFierro. Moet ik in een gebouw gaan ofzo?Laten mensen em achter nadat ze dood zijn?

Hoe en waar is de katana?

Geplaatst:

Where can I find the katana?

Walk through the front gate entrance of Chinatown and hug (stay) the left wall even when you turn corners. You will pass an alley. It's your first left in the alley. Another place to find one is in Hashbury. Go across the street from the Suburban clothes place and into the market area. Go right and down the stairs, then go down the second set of stairs in front of you.

Mijn bagger engels vertaling :rolleyes: :

Loop door de poort in Chinatown en ga tegen de linker muur staan, zelfs als je bochten maakt!. Je komt langs een gangetje/slopje, en dan de eerste links in gaan. Je kunt er ook 1 vinden in Hashbury, steek de straat over vanaf de SU winkel en loop naar de ''market area'' Ga naar rechts en loop de trap af ga dan de 2e trap af en hij ligt voor je

Geplaatst: (bewerkt)

In San Fierro , Chinatown in een steegje ergens kun je er een vinden . gewoon ff de steegjes daar doorlopen Chinatown is niet zo groot ;)

... is die me voor :huh: :D

Bewerkt: door CJ-SA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...