AwiVC Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 Blokkeren alle mods de 100%? Deze "Gravity Mod" vind ik er bijvoorbeeld wel leuk uitzien maar ik wil niet dat als ik hem install, ik de 100% niet meer kan halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Blokkeren alle mods de 100%? Deze "Gravity Mod" vind ik er bijvoorbeeld wel leuk uitzien maar ik wil niet dat als ik hem install, ik de 100% niet meer kan halen Ik heb goed nieuws voor je, want mods blokken de 100% niet. Alleen cheats doen dat! Bewerkt: 19 februari 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 Ik weet het niet zeker hoor, dus iemand zou me even moeten aanvullen als dit niet waar is. Een modificatie wordt geïnstalleerd op het spel en heeft dus vaak alleen invloed op het stuk waar je het voor gedownload hebt, in jouw geval dus de Gravity mod, dan worden er een aantal dingen toegevoegd, maar het heeft geen invloed op de procenten. Wat echter wel invloed heeft op je statistieken dat zijn cheats, omdat deze intern in het spel gezet zijn door de makers. En om cheaters een lesje te leren wordt de 100% en/of de andere statistieken moeilijker voor de cheater. Zo ver ik het weet kan een modificatie dus geen kwaad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bionic350 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 mag ik vragen werkt die gravitie mod????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.