Talietje Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Op sites kan je dingen downloaden door op de downloadlink te klikken en dan komt er zo een venstertje op opslaan als - openen. Maar ik wil ook een download link zetten op mijn site. Hoe doe je dat? Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Maak gewoon een link naar je .exe bestand. Dit werkt voor bijna alle bestanden die Internet Explorer niet zelf kan openen. Reageren
Talietje Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 en hoe doe je dat dan? Reageren
Preddy Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) en hoe doe je dat dan? <a href="locatievanbestandhier.extensie">downloadlinknaam</a> Dus als je bijvoorbeeld het bestand windows.rar hebt op je host http://www.tallex.com, dan ziet dat er als volgt uit: <a href="http://www.tallex.com/windows.rar">download windows.rar</a> Dat resulteert in: download windows.rar Bewerkt: 19 februari 2007 door Preddy Reageren
Tunix Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje over downloaden. Als je een filmpje op het internet bekijkt met QuickTime, kan je het bestand (dus niet de link) dan downloaden op je computer? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Rechtermuisklikken > doel opslaan als Reageren
Tunix Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Rechtermuisklikken > doel opslaan als Lukt niet. En ik heb trouwens Firefox, en ik speel de films af met Quicktime. Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Rechtermuisklikken > doel opslaan als Lukt niet. En ik heb trouwens Firefox, en ik speel de films af met Quicktime. Je moet met je rechtermuisknop (RMB) op de link klikken en dan kiezen voor Doel opslaan als... of Koppeling opslaan als (eerste voor IE, tweede voor FF). RMB op de film heeft niet altijd zin. Reageren
ikt Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Je kunt de broncode bekjken en de url van het filmpje achterhalen, en dan doe je die plakken in je browser. En dan doe je opslaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.