Woetsha Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 ik heb van men vriend gehoord dat op ps2 multiplayer kan spelen met sa maar gaat dat ook op de pc ?
-Matthijs- Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 ik heb van men vriend gehoord dat op ps2 multiplayer kan spelen met samaar gaat dat ook op de pc ? Je hebt inmiddels 2 'programma’s' om GTA online te kunnen spelen. Dit zijn MTA en SA-MP. MTA staat voor Multi Theft Auto, en hier draait het vooral om het racen. Hier kan je bijvoorbeeld niet uistappen en ook niet iedereen neerschieten. Bij San Andreas Multiplayer, zoals SA-MP in zijn geheel heet, kan je dit wel. Daar wordt de nadruk juist gelegd op het vrij rondlopen. Hier kun je dus niet weer racen zoals het kan in MTA. Je moet dus voor jezelf beslissen wat je het leukste vindt. Hier kan je SA-MP downloaden. Hier kan je MTA downloaden.
Woetsha Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 ik heb van men vriend gehoord dat op ps2 multiplayer kan spelen met sa maar gaat dat ook op de pc ? Je hebt inmiddels 2 'programma's' om GTA online te kunnen spelen. Dit zijn MTA en SA-MP. MTA staat voor Multi Theft Auto, en hier draait het vooral om het racen. Hier kan je bijvoorbeeld niet uistappen en ook niet iedereen neerschieten. Bij San Andreas Multiplayer, zoals SA-MP in zijn geheel heet, kan je dit wel. Daar wordt de nadruk juist gelegd op het vrij rondlopen. Hier kun je dus niet weer racen zoals het kan in MTA. Je moet dus voor jezelf beslissen wat je het leukste vindt. Hier kan je SA-MP downloaden. Hier kan je MTA downloaden. thanks
dukeboy Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 ik heb geen ervaring met sa multiplayer maar SA-MP zie ik wel zitten hoe begin ik eraan tnx
-Matthijs- Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 ik heb geen ervaring met sa multiplayer maar SA-MP zie ik wel zitten hoe begin ik eraan tnx Je hebt inmiddels 2 'programma’s' om GTA online te kunnen spelen. Dit zijn MTA en SA-MP. MTA staat voor Multi Theft Auto, en hier draait het vooral om het racen. Hier kan je bijvoorbeeld niet uistappen en ook niet iedereen neerschieten. Bij San Andreas Multiplayer, zoals SA-MP in zijn geheel heet, kan je dit wel. Daar wordt de nadruk juist gelegd op het vrij rondlopen. Hier kun je dus niet weer racen zoals het kan in MTA. Je moet dus voor jezelf beslissen wat je het leukste vindt. Om te beginnen moet je het natuurlijk even downloaden; SA-MP kan je hier downloaden en MTA kan je hier downloaden. Zodra je het geïnstalleerd hebt pak je het even uit, bij voorkeur met WinRar of WinZip. Installeer het daarna door op de installer te drukken, en klik vervolgens op het icoontje op je bureaublad. Zodra het is opgestart krijg je een scherm. Onderaan het scherm staan drie opties: 'Favorites', 'Internet' en 'Official'. Zorg eroor dat je hem op 'Internet' hebt staan. Voer tot slot een naam in, en je bent klaar om te spelen! Let op: Je moet hier wel V1 voor hebben!
rostax Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 ik heb geen ervaring met sa multiplayer maar SA-MP zie ik wel zitten hoe begin ik eraan tnx Je hebt inmiddels 2 'programma’s' om GTA online te kunnen spelen. Dit zijn MTA en SA-MP. MTA staat voor Multi Theft Auto, en hier draait het vooral om het racen. Hier kan je bijvoorbeeld niet uistappen en ook niet iedereen neerschieten. Bij San Andreas Multiplayer, zoals SA-MP in zijn geheel heet, kan je dit wel. Daar wordt de nadruk juist gelegd op het vrij rondlopen. Hier kun je dus niet weer racen zoals het kan in MTA. Je moet dus voor jezelf beslissen wat je het leukste vindt. Om te beginnen moet je het natuurlijk even downloaden; SA-MP kan je hier downloaden en MTA kan je hier downloaden. Zodra je het geïnstalleerd hebt pak je het even uit, bij voorkeur met WinRar of WinZip. Installeer het daarna door op de installer te drukken, en klik vervolgens op het icoontje op je bureaublad. Zodra het is opgestart krijg je een scherm. Onderaan het scherm staan drie opties: 'Favorites', 'Internet' en 'Official'. Zorg eroor dat je hem op 'Internet' hebt staan. Voer tot slot een naam in, en je bent klaar om te spelen! Let op: Je moet hier wel V1 voor hebben! ik heb vraag (A) welke moet je dan dowloaden? bij sa mp en bij MTA SA:MP 0.2.1 Client If you just want to play the game, get this! * SA:MP 0.2 Client - Mirror provided by littlewhitey * SA:MP 0.2 Client - Mirror provided by Static * SA:MP 0.2 Client - Mirror provided by Azer SA:MP 0.2.1 Windows Server Note: This package also includes the scripting tools (PAWN compiler). * SA:MP 0.2 Windows Server * SA:MP 0.2 Windows Server - Mirror provided by littlewhitey * SA:MP 0.2 Windows Server - Mirror provided by Azer SA:MP 0.2.1 Linux Server (libstdc++6) * SA:MP 0.2 Linux Server - Mirror provided by littlewhitey * SA:MP 0.2 Linux Server - Mirror provided by Azer SA:MP 0.2.1 Linux Server (libstdc++5) * SA:MP 0.2.1 Linux Server (libstdc++5) & MTA:SA Race v1.1.1 list Win32 Client list Win32 Server list Linux Server MTA:SA Race v1.0 list Win32 Client list Win32 Server list Linux Server GCC3.3 list Linux Server GCC4.0 MTA v0.5 for GTA3 & VC list Win32 Client list Win32 Server list Linux Server MTA v0.4.1 for GTA3 & VC list Win32 Client list Win32 Server list Linux Server MTA v0.4.0 for GTA3 & VC list Win32 Client list Win32 Server list Linux Server MTA:VC v0.3 series list Win32 Client 0.3r2 list Win32 Server 0.3.1 list Linux Server 0.3.1 list Server Config Tool 0.4 for MTA 0.3 list Win32 Server Admin Tool for MTA 0.3.1 MTA:VC v0.2.2 list Win32 Client 0.2.2 list Win32 Server 0.2.2 list Linux Server 0.2.2 list Win32 Server Admin Tool for MTA 0.2.2 MTA:VC v0.2 list Win32 Client 0.2 list Win32 Server 0.2 list Linux Server 0.2 list Win32 Server Admin Tool for MTA 0.2 MTA:VC v0.1 list Win32 Client list Win32 Server list Linux Server GTA3:MTA series list GTA3:AM - GTA3:MTA 0.1a list GTA3:MTA 0.2a (auto installs into \Program Files\gta3mta) list GTA3:MTA 0.3b Media list The first MTA movie (GTA3:MTA) list Pursueing a Dodo (GTA3:MTA) list Flying Car - First internet movie (GTA3:MTA) list Crazy Jumps (GTA3:MTA) list GTA3:MTA 0.3b Teaser Trailer (GTA3:MTA) list 3 in arow (MTA:VC Stunt) list Bumproll (MTA:VC Stunt)
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 ik heb vraag (A) welke moet je dan dowloaden? bij sa mp en bij MTA Bij SA-MP raad ik je aan deze te downloaden: SA:MP 0.2 Client - Mirror provided by Azer Bij MTA raad ik je aan deze te downloaden: Win32 Client - MTA:SA Race v1.1.1 Maar in princpe maakt het niet zoveel uit, aangezien alles toch hetzelfde is.
Limbolander Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 ik heb vraag (A) welke moet je dan dowloaden? bij sa mp en bij MTA Bij SA-MP raad ik je aan deze te downloaden: SA:MP 0.2 Client - Mirror provided by Azer Bij MTA raad ik je aan deze te downloaden: Win32 Client - MTA:SA Race v1.1.1 Maar in princpe maakt het niet zoveel uit, aangezien alles toch hetzelfde is. gewoon altijd client pakken net zoals bij ventrilo teamspeak en al die shizzle
Squidward Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ik heb een vraagje, ik heb multiplayer SA nu een paar dagen, maar ik weet niet hoe ik mijn (health)level hoger kan krijgen jeweetwel zodat je minder snel doodgaat.
Bigstijn Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Dat is niet mogelijk op San andreas multi player, tenzij het bij de server hoort. (wat ik nog nooit gezien heb) Het is trouwens ten strengste verboden om op San andreas multiplayer te cheaten.
DenkaanHenk Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Als je het over SA:MP of MTA hebt kun je beter voor verdere informatie hier kijken, als je het over GTA San Andreas zelf hebt. Dat kun je spelen door een CD-rom ervan in je computer te doen, die CD-rom kun je in de winkel kopen.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Voor verdere vragen, opmerkingen, etc. omtrend multiplayer voor SA op de PC kan je in >deze fora< terrecht. Veel plezier en succes
Recommended Posts