pelt Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Hallo, Ik ben alle gang territory's aan innemen de ballas gang is weg maar bij de los santos vagos is nog in territory maar weet niet waar. Kan iemand mij helpen? Goeten Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Hallo,Ik ben alle gang territory's aan innemen de ballas gang is weg maar bij de los santos vagos is nog in territory maar weet niet waar. Kan iemand mij helpen? Goeten Als je de rest van de gebeiden wilt veroveren moet je op je ingame map kijken en goed kijken of er nog misschien een heel klein stukje gebied over is, deze moet je dan veroveren. Maar ik denk dat je in je ingame stats hebt kijken en dan dit gezien hebt. Dit is eigenlijk ''normaal'' omdat ik ook alle gebieden had verovert en hetzelfde zag. Niets speciaal dus, maar ga wel eerst even je ingame kaart goed bekijken MVG MASTERMIND Bewerkt: 19 februari 2007 door MASTERMIND Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Hallo, Ik ben alle gang territory's aan innemen de ballas gang is weg maar bij de los santos vagos is nog in territory maar weet niet waar. Kan iemand mij helpen? Goeten Als je de rest van de gebeiden wilt veroveren moet je op je ingame map kijken en goed kijken of er nog misschien een heel klein stukje gebied over is, deze moet je dan veroveren. Maar ik denk dat je in je ingame stats hebt kijken en dan dit gezien hebt. Dit is eigenlijk ''normaal'' omdat ik ook alle gebieden had verovert en hetzelfde zag. Niets speciaal dus, maar ga wel eerst even je ingame kaart goed bekijken MVG MASTERMIND Even ter aanvulling op jou antwoord: Los Santos Vagos is het gele op de kaart Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Er is een klein gebied ten noord oosten van de grove street dat moeilijk te veroveren is. Schiet mensen in dat gebied neer en er komt na een tijdje een groepje vagos aan rennen. Schiet dat groepje dood en je krijgt een gang war. Schiet je weg door de 3 waves pak de amor en healt die er leggen. Als de hood verovert is dan vallen de vagos je niet meer lastig. Dan zijn ze weg uit los santos. Bedoel je dit mischien. Hopelijk wel dan kan dit mischien van pas komen om het laatste gebied te veroveren. Succes. Reageren
pelt Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Er is niets meer geel op mijn map. Het gebied ten zuid-oosten onder ballas territory, is dit een gang territory? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Er is niets meer geel op mijn map.Het gebied ten zuid-oosten onder ballas territory, is dit een gang territory? Nee, dat is gewoon een stuk strand ofzo Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Het rode is volgens mij gewoon een stuk strand. In het blauwe gebied moet je eens kijken, daar is een smal stukje Vagos Territory (dacht ik). Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Zo`n klein gebouw vlakbij de Grove denk ik,die is heel moelijk te veroveen want er komen bijna nooit gangmembers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.