Mastertuner Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Hey, ik heb weer een nieuwe sign. En deze wou ik even showen Dit is 'em. Rates welkom! Reageren
tiesto Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 heey ziet er best goed uit! die bliksemschichten en die blokjes passen wel bij elkaar, is vind alleen dat zwarte gat rechts in de sig niet zo mooi en de border niet echt, maar voor de rest is hij goed gelukt 8/10 Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Thanks tiesto. Nog meer rates? Reageren
White Gold Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Ik wil wel . Lekker blauwe sig : maar dat past wel weer bij de donderschichten. De blokjes vind ik heel erg mooi erbij passen, alleen probeer het "zwarte gat" rechts nog wat meer op te vullen. De teks is nog ook nog wel goed te lezen. Deze sig is niet mijn smaak en zelf vind ik hem ook niet zo mooi, maar dat is mijn mening. Een 7. Reageren
BigT Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Heb je het van deze tut ? Klikje Ik vind hem wel mooi maar ook een beetje leegjes. En pixelachtig. Het lijkt alsof je render 20 keer groter is gemaakt. 6.5 Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Heb je het van deze tut ?Klikje Ik vind hem wel mooi maar ook een beetje leegjes. En pixelachtig. Het lijkt alsof je render 20 keer groter is gemaakt. 6.5 Hier sluit ik me bij aan en ik vind die blokjes helemaal niet mooi staan Je kon het beter wat opvullen met C4D bijvoorbeeld, keep it up! Ik geef je een 6 Edit: Hij is ook wat te fel blauw.. Bewerkt: 18 maart 2007 door Multi_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.