kevin software Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) hallo, ik ben al weken lang aan het probeeren mijn server online te rijgen. maar dat lukt niet . ik heb het volgende gedaan mijn firewall uitgezet mijn router een poort toegevoegt zie hier of ik het goed heb gedaan >>> Router_poort_7777.zip mijn sa-mp server aan gezet >>>>>sa_mp_server.zip toen sa-mp opgestart maar mijn server doet het niet en melding die ik kijg is bij hostname retiefing info en bij ping 9999 en bij players 0/0 weet iemand wat ik fout de alvast bedankt M.V.G. Kevinsoftware Bewerkt: 19 februari 2007 door kevin software Reageren
kevin software Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 niemand? Reageren
brutha_xi Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 kheb gezien dat lanmode aanstond,probeer dat is uit te zetten in het config file... Reageren
kevin software Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 kheb gezien dat lanmode aanstond,probeer dat is uit te zetten in het config file... nee dat werkt ook niet Reageren
-Roy- Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 kheb gezien dat lanmode aanstond,probeer dat is uit te zetten in het config file... nee dat werkt ook niet Welk ip-adres gebruik je? Wees er zeker van dat je het goede ip-adres en het goede poort nummer ingevoerd hebt. Anders werkt het natuurlijk niet. Probeer eens in te typen: Localhost:7777, dit zou moeten werken. Zo niet, dan help ik je verder. Succes, Reageren
kevin software Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) jah dat localh ost doet het maarnu er voor zorgen dat ook andere speler skunnen spelen. en dat lukt me niet de screen van mijn oruter mneu --------------->zipje__.zip de screen van mijn router dmz menu server_dmz.zip Bewerkt: 28 februari 2007 door kevin software Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.