Jump to content

Gta Sa setup probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen

Met de setup van mijn gta san andreas heb ik een probleem want als ik het wil instaleren komt er op mijn scherm in van die twee dingen dat ik nu opnoem 1 : gta san andreas data cyclische rendunatiefout of

2 : gta san andreas data2.cab cyclische rendunatiefout ik heb de dvd al gekuist (supervoorzichtig )

Maar niets helpt weet iemand raad :N:N

Geplaatst:

Als je het al gereinigd hebt, vrees ik dat je er niets meer aan kan doen. Dit is een fout, die vaak voorkomt, en waarschijnlijk betekend dat je krassen en/of scheur in je DVDrom hebt zitten. De reden waarom deze zo vaak voorkomt is dat de DVD beschadigd in het originele boekje van SA. Het enige wat erop zit, is het kopen van een nieuwe. Ik raad je dan wel aan om gewoon een stevig hoesje te pakken, of altijd in de pc laten zitten, zodat hij niet weer kapot gaat.

Geplaatst:
Als je het al gereinigd hebt, vrees ik dat je er niets meer aan kan doen. Dit is een fout, die vaak voorkomt, en waarschijnlijk betekend dat je krassen en/of scheur in je DVDrom hebt zitten. De reden waarom deze zo vaak voorkomt is dat de DVD beschadigd in het originele boekje van SA. Het enige wat erop zit, is het kopen van een nieuwe. Ik raad je dan wel aan om gewoon een stevig hoesje te pakken, of altijd in de pc laten zitten, zodat hij niet weer kapot gaat.

:{ Dus er is geen oplossing . Spijtig genoeg ga ik wel geen nieuwe kopen ik zit krap bij kas :-(:-(

Maar wel bedankt voor het snel antwoord .

Bedankt

:{ Dus er is geen oplossing . Spijtig genoeg ga ik wel geen nieuwe kopen ik zit krap bij kas :-(:-(

Bedankt

Moest ik met blindwrite een backup maken gta san andreas zou het dan kunnen werken ?? :)

Bedankt

Moest ik met blindwrite een backup maken gta san andreas zou het dan kunnen werken ?? :)

Hey iedereen

Het werkt ^_^_O_;):D ik heb het geleend van iemand en toen had die een fout van data3.cab maar mijn san andreas niet dus toen heb ik de dvd roms verwisselt en nu werkt het :D

Wat ik deed was legaal hoor .

Zolang je het orgineel in bezit hebt .

>>> Door Bling: Triplepost samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. :) <<<

Geplaatst:

Ja, maar wat je nu doet is niet goed, namelijk dubbeltriple-posten. Al een keertje de Forumregels gelezen?

>>> Door Bling: Klopt, maar laat dit voortaan maar aan de Moderators over, aub. ;) <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...