ifc3 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Kijk eens wat ik voor je heb gevonden: Je moet dan wel via de telefoon bestellen en dan tegen ze zeggen dat je die grafische kaart er niet in wil. Dat scheelt je dan €40 en heb je €54,21 om een andere grafische kaart te kopen. Maak er €82 van en je hebt een nVidia 8600 GT (DX 10) er in. Je kan bij dell trouwens ook zeggen dat je er €715 voor betaald (doen ze meestal nog ook) en dan heb je em voor minder dan €800 (die €785,79 is incl bezorging). EDIT: Je kan ook nog €95 besparen op je geheugen: naar 1GB, net zoals de systemen hier boven. Waar komt dat prijsverschil vandaan?
Big-Bear Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Kijk eens wat ik voor je heb gevonden:Je moet dan wel via de telefoon bestellen en dan tegen ze zeggen dat je die grafische kaart er niet in wil. Dat scheelt je dan €40 en heb je €54,21 om een andere grafische kaart te kopen. Maak er €82 van en je hebt een nVidia 8600 GT (DX 10) er in. Je kan bij dell trouwens ook zeggen dat je er €715 voor betaald (doen ze meestal nog ook) en dan heb je em voor minder dan €800 (die €785,79 is incl bezorging). EDIT: Je kan ook nog €95 besparen op je geheugen: naar 1GB, net zoals de systemen hier boven. Waar komt dat prijsverschil vandaan? Ten 1e die PC van dell zuigt, je hebt traag geheugen, een bagger videokaart, een goede processor maar daar heb je nie veel aan als je zon kut kaart hebt. En dan over die van ifc3, als die duo core processor neemt kan die wel beter een 64 bit versie nemen.
ifc3 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Kijk eens wat ik voor je heb gevonden:Je moet dan wel via de telefoon bestellen en dan tegen ze zeggen dat je die grafische kaart er niet in wil. Dat scheelt je dan €40 en heb je €54,21 om een andere grafische kaart te kopen. Maak er €82 van en je hebt een nVidia 8600 GT (DX 10) er in. Je kan bij dell trouwens ook zeggen dat je er €715 voor betaald (doen ze meestal nog ook) en dan heb je em voor minder dan €800 (die €785,79 is incl bezorging). EDIT: Je kan ook nog €95 besparen op je geheugen: naar 1GB, net zoals de systemen hier boven. Waar komt dat prijsverschil vandaan? Ten 1e die PC van dell zuigt, je hebt traag geheugen, een bagger videokaart, een goede processor maar daar heb je nie veel aan als je zon kut kaart hebt. En dan over die van ifc3, als die duo core processor neemt kan die wel beter een 64 bit versie nemen. Iedere Intel Core 2 processor ondersteund EM64T.
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Ten 1e die PC van dell zuigt, je hebt traag geheugen, een bagger videokaart, een goede processor maar daar heb je nie veel aan als je zon kut kaart hebt. En dan over die van ifc3, als die duo core processor neemt kan die wel beter een 64 bit versie nemen.Ten eerste: Wat is er mis met dell? Ze hebben goede service (nu weer wel), gaan lang mee en je krijgt alles nog thuis ook (nu gratis). Die andere hebben trouwens ook traag geheugen (667 MHz - 533 MHz).Ten tweede: Lees mijn bericht. Als je goed had gelezen zag je dat hij tegen dell moet zeggen om er geen grafische kaart in te doen. Dan heeft hij dit systeem met een 8600 GT voor minder dan €800 thuis staan. En @ icf3: het prijsverschil zit em in de DVD speler (jouwe had alleen brander), de geluidskaart (ik weet dat 'ie bij die andere ook in het moederbord zit), toetsenbord en muis, moederbord (€10, maar toch), de kast en de kosten om die van jou op te halen of te laten bezorgen. Bewerkt: 22 juni 2007 door Insanity Prawn Boy
ifc3 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Ten 1e die PC van dell zuigt, je hebt traag geheugen, een bagger videokaart, een goede processor maar daar heb je nie veel aan als je zon kut kaart hebt. En dan over die van ifc3, als die duo core processor neemt kan die wel beter een 64 bit versie nemen.Ten eerste: Wat is er mis met dell? Ze hebben goede service (nu weer wel), gaan lang mee en je krijgt alles nog thuis ook (nu gratis). Die andere hebben trouwens ook traag geheugen (667 MHz - 533 MHz).Ten tweede: Lees mijn bericht. Als je goed had gelezen zag je dat hij tegen dell moet zeggen om er geen grafische kaart in te doen. Dan heeft hij dit systeem met een 8600 GT voor minder dan €800 thuis staan. En @ icf3: het prijsverschil zit em in de DVD speler (jouwe had alleen brander), de geluidskaart (ik weet dat 'ie bij die andere ook in het moederbord zit), toetsenbord en muis, moederbord (€10, maar toch), de kast en de kosten om die van jou op te halen of te laten bezorgen. Een DVD speler kost 17 euro, een toetsenbord en een muis zaten er al bij, verzendkosten zijn 7,50 euro, de meerprijs voor een 8600GT is bij mij 50 euro bij dit systeem, en wat is er nou beter aan de kast. En er zit wel degelijk een verschil tussen 667mhz en 533mhz. En hier zit ook een 7.1 kanaals geluidskaart onboard (HD). EDIT: Volgens mij heeft Dell niet van die goede moederborden, zoals deze MSI. Bewerkt: 22 juni 2007 door ifc3
sevaboy Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik vind Vista heel goed(ik kan er mee onderweg),maar die problemen met de muis(is zeker omdat het van Mediamarkt is ),en ik heb een goede videokaart.
ifc3 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik vind Vista heel goed(ik kan er mee onderweg),maar die problemen met de muis(is zeker omdat het van Mediamarkt is ),en ik heb een goede videokaart. Ik weet niet of een nVidia Geforce 7500 wel zo goed is... Geen shader model 4.0 en niet al te snel...
sevaboy Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Niet snel? Hij is best rap( op mijn nieuwe computer), Maar ik heb tenminste een video-kaart,eerst had ik dat NIET. Edit:en het beste van all,hij heeft Bleutooth Bewerkt: 22 juni 2007 door sevaboy
ifc3 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Niet snel? Hij is best rap( op mijn nieuwe computer),Maar ik heb tenminste een video-kaart,eerst had ik dat NIET. Edit:en het beste van all,hij heeft Bleutooth Bleutooth kost 10 euro, en als je pc geen videokaart heeft, krijg je geen beeld.
Preddy Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Lijkt mij afgehandeld, we kunnen nog uren doorgaan hoe snel het wel niet is of welke functies er allemaal opzitten, maar dat is wat nutteloos. Slotje
Recommended Posts