Tommy VercettII Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Als ik een savegame wil downloaden voor SA, staat er dat ik hem moet downloaden via winrar, maar is dat precies hetzelfde als normaal?Ik snap niethehetdanmoet doen Tommy VercettII Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Als ik een savegame wil downloaden voor SA, staat er dat ik hem moet downloaden via winrar, maar is dat precies hetzelfde als normaal?Ik snap niethehetdanmoet doenTommy VercettII Waar staat dat je hem moet downloaden via WinRar? Dit hoeft zeker niet persé, maar men doet dat meestal omdat de grootte van het bestand zelf naar beneden gaat en omdat je er dan meerdere bestanden in kan doen, zoals een readme. Je kan gewoon een savegame naar keuze downloaden, en deze hoeft echt niet in een .rar bestand te zitten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Als ik een savegame wil downloaden voor SA, staat er dat ik hem moet downloaden via winrar, maar is dat precies hetzelfde als normaal?Ik snap niethehetdanmoet doenTommy VercettII Winrar word meestal gebruikt om savegame in te pakken, in bijvoorbeeld een .Zip of een .Rar bestand, hierdoor kunnen er makkelijk readme's etc bij. Je hoeft hem dus niet via Winrar te downloaden, je download de savegame en Winrar, met Winrar open je dan het Zip of Rar bestand waar de savegame inzit. Daarna sleep je het savegame bestand gewoon in je GTA San Andreas User Files (Mijn Documenten). Winrar kun je hier downloaden. Daarnaast raad ik je nog deze simpele maar goeie tutorial van 'Ikkes' te volgen. Ik denk dat je het dan wel lukt. En misschien heb je ook nog wat aan deze post, daar staat het ook uitgelgd Veel succes ermee Tommy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.