Jorair Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Hallo iedereen. Ik heb voor de eerste keer zelf 2 sigs gemaakt, het zijn zeer eenvoudige sigs gemaakt in Paint.net. Rate ze alstublieft niet te hard want het zijn mijn eerste. Mijn twee sigs (bij de ene heb ik gewoon nog emboss gedaan): Ik zet ze hier ook zodat ik veel meer tips van professionelere personen kan krijgen, tips zijn dus altijd welkom! Bewerkt: 20 februari 2007 door Jorair Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Je eerste twee Sigs, en ze zien er wel grappig uit. Al heb ik wel de indruk dat je aan de eerste niet zo veel hebt gedaan. Ik denk te zien dat je gewoon een standaard plaatje in de Sig hebt gestopt, die dan misschien nog verkleind als dat nodig was, en wat tekst erbij gezet. Ten eerste vind ik een border (rand) om een Sig ook wel leuk staan. Dit doe je door een nieuwe layer te maken (Ctrl + Alt + J), en dan rechtsklikken in je Sig, en kiezen voor Stroke. De tekst dan. Een tekst vind ik eigenlijk gewoon in een standaard Sig horen, en jij hebt hem er dan ook ingezet. Ik vind alleen het lettertype niet zo boeiend. Je kunt kijken op site's als dafont.com en 1001fonts.com voor leuke lettertypes, in plaats van de standaard dingen die Windows heeft. Dan nog die render, ik weet niet of je dat met die vleugel zelf wazig hebt gemaakt, het ziet er in ieder geval leuk uit. Als je het niet zelf hebt gedaan, wat natuurlijk ook kan, dan heb je de render toch nog mooi uitgekozen. Dan de onderste Sig. Je zegt zelf inderdaad terecht dat er gewoon nog een extra effectje overheen zit, wat de Sig maakt zoals hij er nu dan uitziet. Het staat best grappig moet ik zeggen, al is hij nu wel wat saai geworden door de grijze kleur. Je kunt er ook voor kiezen om het alleen bij de render of de achtergrond te doen, door het vliegtuig te selecteren met de Polygonal Lasso Tool. Als je het vliegtuig dan hebt geselecteerd moet je weer hetzelfde effect doen. Wil je het met de achtergrond doen, dan kan dat ook. Gewoon ook weer het vliegtuig selecteren, rechtsklikken in de selectie en kiezen voor Select Inverse. Dat soort dingen staan misschien mooi, als je het niet over de hele Sig doet, maar over een kleiner deel daarvan. Ga verder aan de slag met het maken van Sigs, volg Tuts (wat best belangrijk is om beter te worden in het maken van de Sigs), en dan wordt je steeds beter. Oefening baart kunst natuurlijk. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Kleine correctie tot Froodooo: Voor een nieuwe llayer moet je niet (ctrl+alt+J) indrukken mar wel (ctrl+shift+N). Nu overje signs: Je eerste sign is niet zoveel aan gedaan. Je border is ook niet aanwezig. Je tekst is niet zo mooi gedaan. Dan je tweede sign: Ook geen border, niet zoveel aan gedaan. En ik denk dat je door ene tutorial je sign zo tekenachtig gemaakt hebt. Ook je kleur is gewoon grijs. Een 6'je op de 2 samen. Edit: (Ctrl+Alt+J) kan ook voor een nieuwe layer :$ ) Bewerkt: 20 februari 2007 door Mastertuner Reageren
White Gold Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 De Spitfire fan . Het zijn inderdaad wat standaard sigs. Aan de bovenste heb je bijna niks gedaan naar mijn gevoel en bij de onderste een speciaal effect. Het is jammer van de borders maar ze zien er wel wreed uit . Een 7/10 voor de onderste en een 6,5 voor de bovenste . Reageren
Jorair Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ze zien er inderdaad heel eenvoudig uit, maar dat vind ik er juist zo mooi aan. Ik ben nu vollop aan het zoeken naar goede tuts, en als ik het wat beter kan zal ik ze nog wel verbeteren. @Froodooo: dit was het plaatje, ik heb er gewoon een stukje uit geselecteerd. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Je kunt er misschien toch een border bijdoen? Weet je hoe je dit doet? Reageren
Jorair Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Nee :$ hoe maak je dat dan? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Neem je sign. Maak een nieuwe layer aan (Ctrl+Shift+N). Druk (Ctrl+A) in. Neem 1 van de marquee tools. En klik met je rechtermuisknop in je selectie. Dan klik je op stroke. Dan 1px en maak het zwart. Da is het. Als je het niet begrijpt kun je me altijd bereiken op MSN (Via PM te verkrijgen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.