TubS Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 (bewerkt) hey ik ben gta sa de movie begonnen, ik maak filmpjes met me tv kaart en die plak ik achter elkaar met wat flash bewerkingen ertussen, dit is pas een kleine test als jullie het wat vinden maak ik er meer GTA THE MOVIE KLIK edit: beter rightclick en opslaan als doen Bewerkt: 27 november 2004 door Joriz Reageren
TubS Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2004 hmm hij is iegenlijk te sloom zo, mischien kan joriz m op de site zetten ofzo als ik m via msn ofzo stuur Reageren
Dutsj Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 Idd erg sloom :rolleyes: 1000 bytes p/s bij mij <_< ... Om nou 2 uur en 30 min te w88 op een filmpje van 1 min 30.. nou nee Reageren
Joriz Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 Dit downloaden gaat echt sloom (dus daar begin ik niet aan). Ik hoop hem snel te kunnen zien in de upload box zodat hij in de download database kan komen. Reageren
TubS Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2004 ik ben m nu aan t emailen uploaden Reageren
TubS Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2004 jongens gta the movie staat bij filmpjes op www.gtagames.nl kijk maar eens zou ik zeggen Reageren
henk_jan Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 leuk project ga zo door alleen moeten de teksten tussen door een klein beetje langer en de onderwerpe waar et over gaat ook. Veder leuk!!!!!! :exclamation: Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 zeker wel fun.....komen er nog meer? Reageren
Sasuke Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 Zou leuker zijn als je een typish GTA:SA muziekje erin gooit ! Denk aan typish jaren 90 muziek Je zit in zo'n low-rider met een paar OGG-Homie's, je hoort het nummer 2Pac- California Love.. Je zit met je low-rider op en neer te bouncen, doet een drive-by etc.. Maak ook een paar filmpjes van Unique Stunt Jumps in slowmotion, want dat geeft altijd wel een coole kick, en knip de bonus eruit die je daarna krijgt zoals ik wel in dit filmpje zie.. En dat je in San Fierro over die steile wegen gaat met een vet getunede Slam-Van met Nitro-boost.. Hoop dat je wat heb aan m'n tips PS : Probeer ook op de beat van de muziek met je lowrider te gaan da's altijd lol Reageren
TubS Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2004 ja ok ik ga er zeker meer maken maar ik heb pas me pc geformateerd had all1 nog een album van NERD maar komt meer met die muziek stijl, meer low riders en gangsters en cop chases :lol: Reageren
victor88 Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 mooie film hoop zeker dat er nog meer komt Reageren
liltuner Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 (bewerkt) Hoe maak je eigenlijk precies zo'n filmpje Bewerkt: 25 november 2004 door liltuner Reageren
TubS Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2004 1. koop een tv kaart 2. stauw je PS2 erin 3. start gta SA en hou de afstands bediening bij de hand, tis makkelijker als je met zijn tweeën bent 4. neem allemaal stukjes op of 1 stuk maakt niet uit. 5. ga naar swishmax of flash maak ni uit om een introtje te maken of tussenstukjes en een einde(ik doe dat tijdesn het monteren) 6. ik monteer alles in windows movie maker 2, is gratis en werkt goed 7. muziekje eronder en klaar is patrick goed uitgelegd? dit weekend komt een nieuw filmpje Reageren
Dutsj Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Wel grappig.. in dat stukje van : This Gotta Hurt!! zie je een quad een stoppie maken en cj valt eraf omdat hij te ver naar voren leunt. Ik dacht zo : He? nog nooit gemerkt dat ik eraf kon vallen.. en verrek ik doe precies hetzelfde maar maak gewoon een koprol met me quad :huh: best vaag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.