TubS Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2004 hahaa nee een keer deed ik ook zon koprol maken all1 toen bleef CJ zitten, en daan als je t niet mooi vind kan je t ook voor je houden, je hoeft niet te kijken Reageren
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 hahaa nee een keer deed ik ook zon koprol maken all1 toen bleef CJ zitten, en daan als je t niet mooi vind kan je t ook voor je houden, je hoeft niet te kijken zo'n koprol hoe maak je die dan wel niet Reageren
cjsa Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 ja wel cool knap!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
dudedude Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 hoe heet zo'n tv-kaart die je nodig hebt om screenshots te maken Reageren
boyd12 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) met welke programma's maken jullie de filmpjes klein want als ik ga opnemen zit ik naar een halve minuut al op 100mb :blink: enne mijn tv-kaart heet flyvideo Bewerkt: 11 december 2004 door boyd12 Reageren
beanzz Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 haha zon koprol doe ik ook wel eens,, moet je gewoon niet al te hard gaan en dan stoppie en dan gaat hij gewoon rollen en cj blijft zitte,, Reageren
TubS Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Mensen even voor de duidelijk heid, het tweede filmpje stel ik uit in verband met de plattegronden die ik maak, tenzij er een gaatje vrij is verwacht geen filmpjes meer voor de vakantie, tijdens de vakantie kun je zeker op een filmpje rekenen. Reageren
-Richard- Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Hoe kan ik filmpjes downloaden? Want als ik downloaden klik, kom ik weer op die begin pagina uit. Wat doe ik fout? Reageren
QueenZ Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 leuk gdaan dat filmpje .. met windows movie maker? .. kunt mss ook nog wat meer het landschap van GTA SA erin doen.. en nog wat meer typische SA dingen zoals de homies in grovestreet enz. Reageren
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 leuk filmpje alweer een en ander bijgeleerd over GTA : SA Reageren
Slimm Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Hoe duur is een "normale" TV kaart? en moet je dat linken met je pc?? Reageren
TubS Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 ik heb een "normale" tv kaart en die is te koop voor ongeveer 32 euro Reageren
Slimm Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 ooooh en moet dat ding in de USB aansluiting aan de voorkant? Reageren
TubS Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 haha nee, die heb je wel dat zijn externe "dus buiten de kast" die zijn een tikkeltje duurder, de mijne is een PCI kaartje, op je moederbord in de pc zitten van die witte rechthoeken met een gleuf erin, daar kan je ze dan in klikken, dus zie je achter in je pc de aansluitingen voor tv/playstation/radio enz enz Reageren
Slimm Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Maar hij moet toch ergens mee linken :huh: Zit er een draad bij want als je em alleen op je PC aansluit dan,dan...Dan heb je tog geen beeld zeg maar.. Snap je me? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.