GTA Monster Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Ik heb samen met mijn vrienden een GTA Stunt filmpje gemaakt, (Als hij het niet doet, stuur mij een PB). Let wel op er zit geen geluid bij, dit wordt ook in het begin vermeldt alleen maar bij de stunts van GTA 3, (Geen geluid vanwegen vorderingen Fraps) Link: http://www.youtube.com/watch?v=idDb8t-yfFk Mvg, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Ik vind het wel een leuk filmpje maar dat grijze beeld vind ik nogal onduidelijk Als alles in kleur was was hij nog bter geweest. kgeef 7/10 (ook omdat er geen geluid bijzit, kan je er geen vet liedje onder zetten ofzo?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Ik vind het wel een leuk filmpje maar dat grijze beeld vind ik nogal onduidelijk Als alles in kleur was was hij nog bter geweest. kgeef 7/10 (ook omdat er geen geluid bijzit, kan je er geen vet liedje onder zetten ofzo?) Wat zij ik net ? Dat zijn de vorderingen van Fraps. Mvg, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Ja maar kan je niet het filmpje bewerken met een ander programma? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Nee, ik vind dan nergens iets. Mvg, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lamborghini2006 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 mwoah.... niet echt iets aan.... ik vond alleeen grappig toen je een vliegtuig ging beschieten met je leger-heli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.