eizoalecto Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Hoi ik ben bezig met mijn mod"gta universal" ingame te zetten dit ging best goed tot dat ik meer dan 16325 bestanden aan het bestand toevoegende Eerst dee ik toeveogen: pdkavel181.dff Goed pdkavel181.col Goed pdkavel181.txd Goed doe voegde ik toe: pdkavel180.dff Goed pdkavel180.col Goed pdkavel180.txd Goed daarna voegde ik toe: pdkavel179.dff Goed pdkavel179.col Goed pdkavel179.txd Goed Toen ging ik voor bij 16325 bestanden: pdkavel178.dff Fout pdkavel178.col Fout pdkavel178.txd Fout deze laatste objecten had ik nog niet toegevoegt aan de ipl en ide Kan ik dit limit verweideren of rekken? of kan ik alleen maar gta san andreas verweideren? maar nu ik zit te denken was er een mod waarbij "san andreas vice city en gta III in een zaten" dan moet je toch zeker over dat limit heen gaan... of niet? Bewerkt: 20 februari 2007 door eizoalecto Reageren
DaBeast Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Ik zou gewoon een speciale IMG maken voor je mod. Ééntje waar je al je bestanden van je mod inzet. Je maakt gewoon een nieuwe IMG, dan zet je je bestanden er in. En dan uiteindelijk voeg je de IMG toe in de GTA.DAT. Stel dat je je IMG in je models folder zet met de naam mod.IMG. Dan zien je eerste regels van je GTA.dat (staat trouwens in de data map) er zo uit: # # Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG IMG MODELS\CUTSCENE.IMG IMG MODELS\MOD.IMG Veel succes! Edit: Je had alle bestanden kunnen selecteren, en deze verwijderen. Maar je kan ook deze tool gebruiken: Alci's IMG Editor 1.5 - (Hiermee kan je makkelijk een nieuwe IMG Archive maken) Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 20 februari 2007 door DaBeast Reageren
eizoalecto Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Hij maak ik een nieuwe? bij img tool gan dat niet Reageren
EXIT Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 mischien een andere kopieren en plakken. andere naam geven en alles der uit gooien en jouw bestanden er in zetten. (neem dan wel de kleinste img, daar zit het minste in) Reageren
eizoalecto Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik zou gewoon een speciale IMG maken voor je mod. Ééntje waar je al je bestanden van je mod inzet. Je maakt gewoon een nieuwe IMG, dan zet je je bestanden er in. En dan uiteindelijk voeg je de IMG toe in de GTA.DAT. Stel dat je je IMG in je models folder zet met de naam mod.IMG. Dan zien je eerste regels van je GTA.dat (staat trouwens in de data map) er zo uit: # # Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG IMG MODELS\CUTSCENE.IMG IMG MODELS\MOD.IMG Veel succes! Edit: Je had alle bestanden kunnen selecteren, en deze verwijderen. Maar je kan ook deze tool gebruiken: Alci's IMG Editor 1.5 - (Hiermee kan je makkelijk een nieuwe IMG Archive maken) Vriendelijke groeten, DaBeast Nou ik heb een nieuwe img aan gemaakt en de dff col en txd over gezet en werkte! Toen heb ik die 4e (pdkavel178) er in gezet en toen bleef hij weer hangen bij het laden.. en nu Reageren
DaBeast Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Dan zit de fout in je DFF/COL/TXD . Probeer alles opnieuw te maken, want mischien heb je iets mis gedaan in je proces. Heb je trouwens toevallig een texture bewerkt in photoshop, en deze in de TXD geplaatst? Zo ja: open hem in eender ander photobewerk programma (zoals paint) en sla hem opnieuw op als een BMP. Edit: Als je een deel aan San Andreas aan het toevoegen bent, klopt het dat je maar een paar bestanden kan toevoegen. He is een limiet dat nog niemand heefd verbroken.. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 20 februari 2007 door DaBeast Reageren
eizoalecto Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Nou jongens help nou. ik kan maar 8 bestanden toevoegen aan mijn nieuwe img bestand pdKavel181.dff pdKavel181.col pdKavel181.txd pdKavel180.dff pdKavel180.col pdKavel180.txd pdKavel179.dff pdKavel179.col pdKavel179.txd pdKavel178.dff pdKavel178.txd (TOT HIER GAAT EN GOED) pdKavel178.col (crash TEST: en als ik in plaats van pdKavel178.col het bestand dennisw.dff toevoeg gaat het goed maar ja dan is kavel 178 niet kompleet TEST2: en als ik in plaats van pdkavel.dff/col/txd de bestanden dennisw.dff/txd/col in voeg doet hij het ook niet Dus kort om als ik meer dan 3 klomplete objecten aan de img toevoeg gaat het fout (dff,txd en de col) waarom kan ik nou niet meer objecten in het spel zetten ( txd,dff en de col) Help me plz Bewerkt: 20 februari 2007 door eizoalecto Reageren
eizoalecto Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 het probleem is nog steeds niet opgelost ik zit nou al meer dan een maand te wachten op een antwoord... weet niemand een oplossing>? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.