Jump to content

Limit img bestand

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi

ik ben bezig met mijn mod"gta universal" ingame te zetten

dit ging best goed tot dat ik meer dan 16325 bestanden aan het bestand toevoegende

Eerst dee ik toeveogen:

pdkavel181.dff Goed

pdkavel181.col Goed

pdkavel181.txd Goed

doe voegde ik toe:

pdkavel180.dff Goed

pdkavel180.col Goed

pdkavel180.txd Goed

daarna voegde ik toe:

pdkavel179.dff Goed

pdkavel179.col Goed

pdkavel179.txd Goed

Toen ging ik voor bij 16325 bestanden:

pdkavel178.dff Fout

pdkavel178.col Fout

pdkavel178.txd Fout

deze laatste objecten had ik nog niet toegevoegt aan de ipl en ide

Kan ik dit limit verweideren of rekken?

of kan ik alleen maar gta san andreas verweideren?

maar nu ik zit te denken was er een mod waarbij "san andreas vice city en gta III in een zaten" dan moet je toch zeker over dat limit heen gaan... of niet?

Bewerkt: door eizoalecto

Ik zou gewoon een speciale IMG maken voor je mod. Ééntje waar je al je bestanden van je mod inzet. Je maakt gewoon een nieuwe IMG, dan zet je je bestanden er in. En dan uiteindelijk voeg je de IMG toe in de GTA.DAT. Stel dat je je IMG in je models folder zet met de naam mod.IMG. Dan zien je eerste regels van je GTA.dat (staat trouwens in de data map) er zo uit:

#
# Load IDEs first, then the models and after that the IPLs
#

IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG
IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG
IMG MODELS\CUTSCENE.IMG
IMG MODELS\MOD.IMG

Veel succes!

Edit: Je had alle bestanden kunnen selecteren, en deze verwijderen. Maar je kan ook deze tool gebruiken:

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

mischien een andere kopieren en plakken. andere naam geven en alles der uit gooien en jouw bestanden er in zetten. (neem dan wel de kleinste img, daar zit het minste in)

Geplaatst:
Ik zou gewoon een speciale IMG maken voor je mod. Ééntje waar je al je bestanden van je mod inzet. Je maakt gewoon een nieuwe IMG, dan zet je je bestanden er in. En dan uiteindelijk voeg je de IMG toe in de GTA.DAT. Stel dat je je IMG in je models folder zet met de naam mod.IMG. Dan zien je eerste regels van je GTA.dat (staat trouwens in de data map) er zo uit:

#
# Load IDEs first, then the models and after that the IPLs
#

IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG
IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG
IMG MODELS\CUTSCENE.IMG
IMG MODELS\MOD.IMG

Veel succes!

Edit: Je had alle bestanden kunnen selecteren, en deze verwijderen. Maar je kan ook deze tool gebruiken:

Vriendelijke groeten,

Nou ik heb een nieuwe img aan gemaakt en de dff col en txd over gezet en werkte! :)

Toen heb ik die 4e (pdkavel178) er in gezet en toen bleef hij weer hangen bij het laden..

:? en nu

Dan zit de fout in je DFF/COL/TXD . Probeer alles opnieuw te maken, want mischien heb je iets mis gedaan in je proces. Heb je trouwens toevallig een texture bewerkt in photoshop, en deze in de TXD geplaatst? Zo ja: open hem in eender ander photobewerk programma (zoals paint) en sla hem opnieuw op als een BMP.

Edit: Als je een deel aan San Andreas aan het toevoegen bent, klopt het dat je maar een paar bestanden kan toevoegen. He is een limiet dat nog niemand heefd verbroken..

Vriendelijke groeten,

Bewerkt: door DaBeast

Nou jongens help nou.

ik kan maar 8 bestanden toevoegen aan mijn nieuwe img bestand

pdKavel181.dff

pdKavel181.col

pdKavel181.txd

pdKavel180.dff

pdKavel180.col

pdKavel180.txd

pdKavel179.dff

pdKavel179.col

pdKavel179.txd

pdKavel178.dff

pdKavel178.txd (TOT HIER GAAT EN GOED)

pdKavel178.col (crash

TEST: en als ik in plaats van pdKavel178.col het bestand dennisw.dff toevoeg gaat het goed maar ja dan is kavel 178 niet kompleet

TEST2: en als ik in plaats van pdkavel.dff/col/txd de bestanden dennisw.dff/txd/col in voeg doet hij het ook niet

Dus kort om als ik meer dan 3 klomplete objecten aan de img toevoeg gaat het fout (dff,txd en de col)

waarom kan ik nou niet meer objecten in het spel zetten ( txd,dff en de col)

Help me plz

Bewerkt: door eizoalecto
  • 4 weken later...
Geplaatst:

het probleem is nog steeds niet opgelost

ik zit nou al meer dan een maand te wachten op een antwoord...

weet niemand een oplossing>?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...