Jump to content

Mp4 converter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey. Ik heb een vraag. Heeft/kent iemand een Mp4 Converter? Bv. Wma naar Mp4? Ik ken die van PSP Video 9 al. Hopelijk kan iemand me helpen :).

EDIT: Wel een betrouwbare, op Google zijn er duizenden maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn :puh:.

Bewerkt: door Tunix

Ik zal er eentje voor je zoeken...PM me even voor de Informatie.

Als je een WMA naar MP4 wilt converten kan dat, aleen dan wel met een 30 day Trial version. Deze software converteerd aleen maar een klein stukje van de WMA. Als je een voledige versie wil kopen zal je rond de $30,- - $40,- moeten gaan betalen. Dus gewoon kopen als je hem wilt :)...

Veel geluk met deze informatie,

Robbin237

Bewerkt: door Robbin237
Geplaatst:
Of je zou een crack/serial moeten vinden, maar daar ga ik verder niks over vertellen/uitleggen. Want volgensmij is Cracks/Serials en wareZ hier bespreken verboden.

Robbin237

Dat is correct gedacht, over warez praten is hier ten strengste verboden op het forum. Bovendien mag je ook niet aan zetten naar aanleiding tot warez. Had je de forum regels gelezen dat had je niet moeten denken en wist je zoiets zeker. :duh:

Geplaatst:
Ik zal er eentje voor je zoeken...PM me even voor de Informatie.

Als je een WMA naar MP4 wilt converten kan dat, aleen dan wel met een 30 day Trial version. Deze software converteerd aleen maar een klein stukje van de WMA. Als je een voledige versie wil kopen zal je rond de $30,- - $40,- moeten gaan betalen. Dus gewoon kopen als je hem wilt :)...

Robbin237

Wat bedoel je met "Hij converteert alleen maar een klein stukje van de WMA"? Dat hij dan gedeeltelijk WMA wordt en gedeeltelijk Mp4 :puh:?

Normaal als je de WMA af zou spelen zou je hem helemaal horen; nu converteerd hij hem maar een klein stukje naar de MP4 en laat hij de rest weg.

Bewerkt: door Robbin237
Geplaatst:

Ik kan het wel converteren voor jou :) Verstuur maar via PM, dan converteer ik het wel met AVS Video Converter voor je.

(AVS Video Converter is betaalde software, maar ik ben er anders aan gekomen)[/font]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...