Tunix Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Hey. Ik heb een vraag. Heeft/kent iemand een Mp4 Converter? Bv. Wma naar Mp4? Ik ken die van PSP Video 9 al. Hopelijk kan iemand me helpen . EDIT: Wel een betrouwbare, op Google zijn er duizenden maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn . Bewerkt: 20 februari 2007 door Tunix
qbdown Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Ik zal er eentje voor je zoeken...PM me even voor de Informatie. Als je een WMA naar MP4 wilt converten kan dat, aleen dan wel met een 30 day Trial version. Deze software converteerd aleen maar een klein stukje van de WMA. Als je een voledige versie wil kopen zal je rond de $30,- - $40,- moeten gaan betalen. Dus gewoon kopen als je hem wilt ... Veel geluk met deze informatie, Robbin237 Bewerkt: 20 februari 2007 door Robbin237
Matiscus Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Of je zou een crack/serial moeten vinden, maar daar ga ik verder niks over vertellen/uitleggen. Want volgensmij is Cracks/Serials en wareZ hier bespreken verboden.Veel geluk met deze informatie, Robbin237 Dat is correct gedacht, over warez praten is hier ten strengste verboden op het forum. Bovendien mag je ook niet aan zetten naar aanleiding tot warez. Had je de forum regels gelezen dat had je niet moeten denken en wist je zoiets zeker.
Tunix Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik zal er eentje voor je zoeken...PM me even voor de Informatie.Als je een WMA naar MP4 wilt converten kan dat, aleen dan wel met een 30 day Trial version. Deze software converteerd aleen maar een klein stukje van de WMA. Als je een voledige versie wil kopen zal je rond de $30,- - $40,- moeten gaan betalen. Dus gewoon kopen als je hem wilt ... Veel geluk met deze informatie, Robbin237 Wat bedoel je met "Hij converteert alleen maar een klein stukje van de WMA"? Dat hij dan gedeeltelijk WMA wordt en gedeeltelijk Mp4 ?
qbdown Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Normaal als je de WMA af zou spelen zou je hem helemaal horen; nu converteerd hij hem maar een klein stukje naar de MP4 en laat hij de rest weg. Bewerkt: 20 februari 2007 door Robbin237
ikt Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik kan het wel converteren voor jou Verstuur maar via PM, dan converteer ik het wel met AVS Video Converter voor je. (AVS Video Converter is betaalde software, maar ik ben er anders aan gekomen)[/font]
qbdown Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Zeker met warez hé? Dat kan niet anders.
Dutchy3010 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Over warez wordt niet gesproken op dit forum...
Recommended Posts